Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mollå
Jeg er også plaget med mye hodepine[:(] Har til vanlig MYE migrene, og går på sterke medisiner. Det er helt forferdelig å gå med den hodepinen!
Men ja, paracet kan du bare knaske ivei, men ingenting annet!!
Vann skal visst hjelpe det også, men må ærlig innrømme at jeg ikke er så veldig flink til å drikke vann selv[&:]
God bedring!
ORIGINAL: Hope88
Jeg er også plaget med mye hodepine[:(] Har til vanlig MYE migrene, og går på sterke medisiner. Det er helt forferdelig å gå med den hodepinen!
Vann skal visst hjelpe det også, men må ærlig innrømme at jeg ikke er så veldig flink til å drikke vann selv[&:]
God bedring!
Takk snuppa=) er ikke så flink til å drikke jeg heller asså, men paracet hjalp ihvertfall litt da.Så slitsomt å være plaga med migrene da, da hadde jeg blitt gal. uff
ORIGINAL: Hope88
God bedring!
Takk snuppa=) er ikke så flink til å drikke jeg heller asså, men paracet hjalp ihvertfall litt da.Så slitsomt å være plaga med migrene da, da hadde jeg blitt gal. uff
Ja, det er slitsomt[:(] Men det som er så kjipt nå i svangerskapet er at man ikke kan ta noe mer enn paracet!
Ved forrige svangerskap ble jeg kvitt migrenen, men den kom tilbake etter ammeslutt. Satser på at den blir helt borte nå!!
Skal bli flinkere til å drikke vann nå i svangerskapet, både pga hodet og babyen!
Det som ellers hjelper meg er å ligge på et kjølig mørk rom i ro og fred, og gjerne en kald klut på pannen. [:)]