Vondt i hodet

LINKATH

Glad i forumet
Søren så irriterende, vart så lenge vettu, og kan vel ikke akkurat ta smertestillende..[:'(]

joda, paracet kan man knaske i vei [;)]

men husk å drikke mye vann!! jeg merker stor forskjell på de dagene jeg er flinke å drikke vann..

ofte kan jeg ha påbegynnende hodepine/migrene - og hvis jeg er flink å drikke vann, så kan jeg ofte oppleve at det ikke blir så ille som fryktet..

Som Alvani sier; du kan fint ta smertestillende...Så lenge det er paracetamol i det; panodil, paracet, pinex

Du må ikke ta Ibux (eller det som har det samme stoffet i som Ibux)

Og viktig å drikke myyye vann (hvertfall drikke) og kanskje prøve å få i seg litt mat..

Masse god bedring...

Jeg er også plaget med mye hodepine[:(] Har til vanlig MYE migrene, og går på sterke medisiner. Det er helt forferdelig å gå med den hodepinen!

Men ja, paracet kan du bare knaske ivei, men ingenting annet!!

Vann skal visst hjelpe det også, men må ærlig innrømme at jeg ikke er så veldig flink til å drikke vann selv[&:]

God bedring!

ORIGINAL: Mollå

Jeg er også plaget med mye hodepine[:(] Har til vanlig MYE migrene, og går på sterke medisiner. Det er helt forferdelig å gå med den hodepinen!

Vann skal visst hjelpe det også, men må ærlig innrømme at jeg ikke er så veldig flink til å drikke vann selv[&:]

God bedring!

Takk snuppa=) er ikke så flink til å drikke jeg heller asså, men paracet hjalp ihvertfall litt da.Så slitsomt å være plaga med migrene da, da hadde jeg blitt gal. uff

ORIGINAL: Hope88

God bedring!

Takk snuppa=) er ikke så flink til å drikke jeg heller asså, men paracet hjalp ihvertfall litt da.Så slitsomt å være plaga med migrene da, da hadde jeg blitt gal. uff

Ja, det er slitsomt[:(] Men det som er så kjipt nå i svangerskapet er at man ikke kan ta noe mer enn paracet!

Ved forrige svangerskap ble jeg kvitt migrenen, men den kom tilbake etter ammeslutt. Satser på at den blir helt borte nå!!

Skal bli flinkere til å drikke vann nå i svangerskapet, både pga hodet og babyen!

Det som ellers hjelper meg er å ligge på et kjølig mørk rom i ro og fred, og gjerne en kald klut på pannen. [:)]

ORIGINAL: Hope88

God bedring!

Ja, det er slitsomt[:(] Men det som er så kjipt nå i svangerskapet er at man ikke kan ta noe mer enn paracet!

Ved forrige svangerskap ble jeg kvitt migrenen, men den kom tilbake etter ammeslutt. Satser på at den blir helt borte nå!!

Skal bli flinkere til å drikke vann nå i svangerskapet, både pga hodet og babyen!

Det som ellers hjelper meg er å ligge på et kjølig mørk rom i ro og fred, og gjerne en kald klut på pannen. [:)]

Åh! Det hørtes deilig ut[:)] hihi

Back
Topp