vondt i hodet

Hanne Panne

Gift med forumet
har sås si vondt i hodet hver dag, siden jeg ble gravid.. noen dager skikkelig ille...
drikker masse vann, mye frisk luft, tar paracet hvis det er skikkelig ubehagelig.. men hjelper ikke alltid..
noen som har noen andre råd?

Ingen råd her, sorry[&o] Hadde d og sist eg va gravid - frem te uke 16-17. Var helt forferdlig, i tillegg til kvalmen. Tok ingenting mot d da, for ingenting så funka. Men vil bare si eg føle m dg!!!!

Jeg har også det. Hatt det i ca 10 dager og holder på å bli gal! Jeg har sinnsykt vondt i nakken også. Har også prøvd alt det du har, men det hjelper visst ikke.
Jeg føler sånn med deg, og jeg håper det forsvinner snart[:)]

ORIGINAL: turteldue

har bare en løsning til mine "problemer" det er å sove..

Signerer denne.

Jeg har ikke hatt snev av hodepine i svangerskapet. Er vanligvis plaget med mye hodepine. Kan ikke hodepine indikere gutt? Synes jeg har hørt det [:)]

Kjære deg... jeg vet hvor vondt du kan ha det nå... jeg har hatt konstant hodepine fra desember i fjor, vondt hver eneste dag! Man blir så sliten og trist...
Hverken smertestillende eller nok vann hjelper særlig for meg. Det er kun søvn som kan lindre det. Men en kald klut er også godt [:)] Hvis det blir skikkelig ille kan du ta en liten bolle med kaldt vann, ha 3 dråper peppermynte olje og fem dråper lavendel olje i. Det er virkelig lindrende på panna [:)]

Sender en god klem, vet hvor slitsomt hodepine er!

Back
Topp