vondt i hode

September16

Glad i forumet
sliter litt med vondt i hode om dagen.flere som gjør det? begynte i går kveld, kommer å går hele tiden.
 
Ja, jeg har også hodepine. Den kommer og går litt. Og er egentlig ikke vond bare veldig veldig iriterende!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
her er det så vondt til tider at orker ikke annet en mørkt rom
 
Hadde det en del i 2. trimester sist, leste da at det kan skyldes prolaktinstigning, så er jo positivt, men ubehagelig allikevel :(
 
Hatt det i går og i dag! Forferdelig :-(
 
Hadde det en del i 2. trimester sist, leste da at det kan skyldes prolaktinstigning, så er jo positivt, men ubehagelig allikevel :(
hva er det for noe?
 
hva er det for noe?

Prolaktin er det hormonet som setter i gang melkeproduksjonen, det stiger veldig i graviditeten og gir hodepine hos noen, men det er en forbigående hodepine altså :)
 
Prolaktin er det hormonet som setter i gang melkeproduksjonen, det stiger veldig i graviditeten og gir hodepine hos noen, men det er en forbigående hodepine altså :)
åhhhh så det er melk på gang haha :p
 
tar du smertestillende eller?

Jeg er veldig lite glad i å ta tabletter med mindre det er veldig nødvendig, både som gravid og ellers! Men i dag måtte jeg faktisk bare ta en!
 
huff fikk dårlig samvitighet jeg å i går. hatt vondt i hode i hele natt. er våken nå pga lei å slåss med senga:(
 
Jeg har spist mengder og da mener jeg mengder med smertestillende tbl i svangerskapet. Hvis ikke jeg hadde gjort det hadde jeg ikke overlevd.
Sliter som kjent ekstremt med hodepine og migrene.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hadde mye vondt i 2.trimester sist. Denne gangen hrar det ikke vært så ille. Tar paracet om det blir for vondt.
 
Jeg har også hatt mye mer vondt i hodet nå mens jeg er gravid enn ellers

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp