For noen mnd siden møtte jeg en fantastisk mann. Vi klaffer på alle måter, og har hatt det helt fantastisk sammen. Jeg visste fra jeg møtte han at han skulle flytte til Canada, og synes selvfølgelig det var trist, og bestemte meg for at jeg ikke skulle få så sterke følelser for han.
Det var et løfte jeg ikke klarte å holde. Jeg er helt betatt av denne fyren.. Han er så fantastisk, vakker, snill, omtenksom, varm og alt jeg kan ønske meg.
På onsdag kom jeg hjem fra et 5dagers opphold hos familien hans i England, og vi hadde det så perfekt sammen.. Onsdag ettermiddag var det på tide å ta farvel, på ubestemt tid.. Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare dette. Vond klump i magen, og tårene presser på hele tiden..
Vil bare ha han tilbake nå.. Dette er så vondt...
Vil ligge inntil han hver natt, jeg orker ikke å savne han så mye.. ♡
Dette bildet tok han av oss midt på natten, da jeg var i drømmeland med drømmemannen min ♡
Det var et løfte jeg ikke klarte å holde. Jeg er helt betatt av denne fyren.. Han er så fantastisk, vakker, snill, omtenksom, varm og alt jeg kan ønske meg.
På onsdag kom jeg hjem fra et 5dagers opphold hos familien hans i England, og vi hadde det så perfekt sammen.. Onsdag ettermiddag var det på tide å ta farvel, på ubestemt tid.. Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare dette. Vond klump i magen, og tårene presser på hele tiden..
Vil bare ha han tilbake nå.. Dette er så vondt...
Vil ligge inntil han hver natt, jeg orker ikke å savne han så mye.. ♡
Dette bildet tok han av oss midt på natten, da jeg var i drømmeland med drømmemannen min ♡