Vondt i hjertet mitt...

WishMeLuck

Elsker forumet
jentene i juni13
For noen mnd siden møtte jeg en fantastisk mann. Vi klaffer på alle måter, og har hatt det helt fantastisk sammen. Jeg visste fra jeg møtte han at han skulle flytte til Canada, og synes selvfølgelig det var trist, og bestemte meg for at jeg ikke skulle få så sterke følelser for han.
Det var et løfte jeg ikke klarte å holde. Jeg er helt betatt av denne fyren.. Han er så fantastisk, vakker, snill, omtenksom, varm og alt jeg kan ønske meg.
På onsdag kom jeg hjem fra et 5dagers opphold hos familien hans i England, og vi hadde det så perfekt sammen.. Onsdag ettermiddag var det på tide å ta farvel, på ubestemt tid.. Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare dette. Vond klump i magen, og tårene presser på hele tiden.. :(
Vil bare ha han tilbake nå.. Dette er så vondt...
Vil ligge inntil han hver natt, jeg orker ikke å savne han så mye.. ♡
c40f5fae76d6dc29377f1a39a4d71d24

Dette bildet tok han av oss midt på natten, da jeg var i drømmeland med drømmemannen min ♡

<3 håper dere slipper å være så lenge uten hverandre :) husk at kjærlighet har ingen grenser

For noen mnd siden møtte jeg en fantastisk mann. Vi klaffer på alle måter, og har hatt det helt fantastisk sammen. Jeg visste fra jeg møtte han at han skulle flytte til Canada, og synes selvfølgelig det var trist, og bestemte meg for at jeg ikke skulle få så sterke følelser for han.
Det var et løfte jeg ikke klarte å holde. Jeg er helt betatt av denne fyren.. Han er så fantastisk, vakker, snill, omtenksom, varm og alt jeg kan ønske meg.
På onsdag kom jeg hjem fra et 5dagers opphold hos familien hans i England, og vi hadde det så perfekt sammen.. Onsdag ettermiddag var det på tide å ta farvel, på ubestemt tid.. Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare dette. Vond klump i magen, og tårene presser på hele tiden.. :(
Vil bare ha han tilbake nå.. Dette er så vondt...
Vil ligge inntil han hver natt, jeg orker ikke å savne han så mye.. ♡
c40f5fae76d6dc29377f1a39a4d71d24

Dette bildet tok han av oss midt på natten, da jeg var i drømmeland med drømmemannen min ♡
Avstandsforhold kan funke. Det vet jeg alt om. Er i dag gift med mannen i mitt liv, som har vært borte store deler av forholdet vårt.....
Håper det ordner seg for dere ♡

Tusen takk ♡ Jeg håper vi snart møtes igjen. Og at vi klarer å holde kontakt.. Men er vanskelig med tidsforskjell osv også. Er det sterkt nok så går det bra ♡

Jeg har alltid tenkt at om noen er ment for hverandre, så vil man klare det mot alle odds. Selvfølgelig må man jobbe ekstra når avstand og tid er så forskjellig, men det kan man klare. Jeg er i dag gift med en jeg møtte i ett annet land, og selv om vi ikke var borte så lenge fra hverandre før vi så hverandre igjen så var den tiden den lengste i mitt liv. De gangene vi snakket sammen var de beste og da vi måtte legge på ble alt så tomt. Da jeg så han igjen var jeg så deilig nervøs at jeg har ikke ord. Og jeg ble ikke skuffet :)
Jobb for det, og ikke gi opp, så skal du se at dere plutselig får være sammen igjen :)

Snakket med han på skype nå ikveld igjen, som som du sier MaiMamma så er den tiden vi snakker sammen så god, men så blir det så fryktelig tomt når vi legger på. Jeg er så glad for at jeg har blitt kjent med han, men på en annen side er jeg så sur på.meg selv for at jeg fortsatte når jeg visste han kom til å dra.. :-/

Tusen takk ♡ Jeg håper vi snart møtes igjen. Og at vi klarer å holde kontakt.. Men er vanskelig med tidsforskjell osv også. Er det sterkt nok så går det bra ♡

Har bodd borte ifra min mann med tidsforsjeller og mange timer (USA og Norge, og Norge - Asia) fortsatt i sammen og vært i lag i 13 år så er dere ment for hverandre finner dere løsninger til tross for avstand og tidsforsjeller selv om begge deler er noe dritt

Back
Topp