Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Halsbrann kjennes litt annerledes ut. Dette er mere ubehagelig når jeg svelger.Kan ikke være halsbrann?
Ville kanskje fått det sjekket ut. Hadde streptokokker i halsen en stund og eneste jeg kjente var litt vondt i svelget - legen trodde ikke det var det, men kjørte test likevel som kom tilbake superpositiv..Halsbrann kjennes litt annerledes ut. Dette er mere ubehagelig når jeg svelger.
Har hatt streptokokker før og da hadde jeg 40 i feber og kunne ikke svelge mitt eget spytt. Dette er piece of cake i forhold. Får nevne det på 28 ukers kontroll hos fastlegen om det ikke går over.Ville kanskje fått det sjekket ut. Hadde streptokokker i halsen en stund og eneste jeg kjente var litt vondt i svelget - legen trodde ikke det var det, men kjørte test likevel som kom tilbake superpositiv..
Ville nå i alle fall hørt
Hadde feber kun helt i starten,men tok det ikke til lege da det kun varte en helg. Trodde det var over, men hadde fortsatt kjip hals i uker etter - var litt derfor legen sjekket men ut en å ha tro på detHar hatt streptokokker før og da hadde jeg 40 i feber og kunne ikke svelge mitt eget spytt. Dette er piece of cake i forhold. Får nevne det på 28 ukers kontroll hos fastlegen om det ikke går over.
Hm, da må jeg ha fått det nå i graviditeten. Aldri hatt allergi mot noe tidligere.Kan det være allergi? Jeg er allergisk mot gresspollen og har vondt i halsen og kløe i halsen stadig vekk, akkurat som en halsbetennelse som aldri bryter helt ut
Hm, da må jeg ha fått det nå i graviditeten. Aldri hatt allergi mot noe tidligere.
Jepp [emoji1] Skal gjøre det. Ville bare høre om dette var noe som var vanlig i graviditeten. Men virker ikke helt sånn.Jeg ble plutselig allergisk for 3 år siden, men det kan også forsterkes i graviditeten. Men jeg vet ikke jeg altså.. kanskje du kan ta det opp med legen din? [emoji4]