Vondt i halsen etter oppkast

Snart3barn

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
I natt har jeg kastet opp masse igjen etter flere gode dager. Det var helt grusomt! Etterpå fikk jeg en "klump" i halsen. Det gjør vondt å svelge og er generelt ubehagelig. Har sikkert fått meg et rift eller at spiserøret nå er så "slitent" etter å ha kaste opp i 10 uker. Men er det noe dere hadde dratt til legen for? Har ikke sett noe blod.

I natt har jeg kastet opp masse igjen etter flere gode dager. Det var helt grusomt! Etterpå fikk jeg en "klump" i halsen. Det gjør vondt å svelge og er generelt ubehagelig. Har sikkert fått meg et rift eller at spiserøret nå er så "slitent" etter å ha kaste opp i 10 uker. Men er det noe dere hadde dratt til legen for? Har ikke sett noe blod.
Det kan jo hende legen har noe som hjelper litt på vondtene dine da [emoji4]

Ring legekontoret og hør. Det kan jo hende at de mener du trenger en tur til legen, eller at de har vært borti det før og mener at legen ikke kan hjelpe deg.

Spis is så lenge ;)

Jeg har kastet opp så mye at det er kommet slim med blod i i oppkasten. Legen mener det er fra rifter i halsen, da det kommer når jeg kaster opp mange ganger på rad..

Opplevelsen etter natten i seg selv er ikke noe å dra til legen for, grunnen for å dra til legen må i så fall være fordi du fortsatt kaster opp så mye.
Når det gjelder blod når man kaster opp er den generelle regelen; litt lyst, friskt blod er greit, det tyder bare på rifter i spiserøret, mens mørk rødt til brunlig blod, da bør man oppsøke lege :)

Jeg har ligget og slappet av litt nå og kjenner det går bedre å svelge. Bestemt meg for å ikke ringe legen. Takk for tilbakemeldingene, så får jeg bare håpe det nå gir seg snart...

Har også kjent sånn "sår" i halsen etter å ha kastet opp mange ganger på morgenen. [emoji26] det ble bedre av å drikke varm te synes jeg. Masse god bedring [emoji171]

Kan hende du kan få noe for halsbrann hos legen. Blir gjerne sårt og ekkelt når man kaster opp magesyre. God bedring!

Back
Topp