Vondt i halebenet?

Ikke direkte halebanet, men rompa da jeg sitter waay to much for tiden:p
 
Nei, ikke enda hvertfall :)
 
Hva kommer dette av? Er det ifbm bekkenet? Merket ikke noe til dette sist..
huff, ikke noe godt!

Jeg hadde det veldig forrige svangerskap.. fikk beskjed om at det var en del av min bekkenløsning.. hadde det veldig tidlig og det varte hele svangerskapet sist. Kan være en låsning å, men da ville jeg sjekket med en fysio eller kiropraktor som er god på svangerskap
 
Sniker fra mars 2018.
Oh yes. Begynnende Bekkenløsning. Pass på hvordan du sitter. Mest mulig rett i ryggen. Rompa godt inn i setet på stolen osv. Ikke behagelig,så føler med deg.
 
Jeg har!! Har fått time av fysio i morgen. Og takk gud for det. Fikk ekstreme smerter i bekken/rygg i helgen og klarer knapt gå. Så flax at jeg har time allerede. Men har ikke tenkt at dette hadde noen sammenheng, men begynner jo å forstå det.. Så da er mitt råd; kom deg fort til fysio!! :)
 
Ja, er øm og verker endel. Vurderer en tlf til kiropraktor snart :) Bare krysse fingrene for at det ikke er noe som eskalerer fort for oss :)
 
Jeg var hos kiropraktoren idag. Han kunne ikke gjøre noe. Han rettet på skjevhetene som vanlig og sa det kunne hjelpe, men hvis ikke kom det fra blæra, og da må man trykke i magen.. men det går jo ikke mens man er gravid.. han sa at man kunne gjøre det via anus, men at det ikke var noe han gjorde.. :) men han da at en kollega av han skulle prøve nåler Evt. Tror jeg må det om det ikke blir bedre om noen dager :) Hvis ikke er jeg sikkert desperat nok til en annen typ behandling... haha! Kan jo ikke gå slik hele svangerskapet... kan nesten ikke sitte jo [emoji85] kanskje jeg må gå til innkjøp av hemoroidepute [emoji28]
 
Jeg hadde det fra uke 13 første svangerskap, ble bare verre og verre. Slet med det etter fødsel også, og helt frem til nå. Er snart 11 uker på vei, og det er allerede blitt verre. Vondt å sitte på hardr underlag, verst når man røyser seg. Er støl i hele området. Må sitte fremoverlendt på kontoret. Ble delvis sykemeldt på grunn av dette forrige svangerskap
 
Jeg hadde det fra uke 13 første svangerskap, ble bare verre og verre. Slet med det etter fødsel også, og helt frem til nå. Er snart 11 uker på vei, og det er allerede blitt verre. Vondt å sitte på hardr underlag, verst når man røyser seg. Er støl i hele området. Må sitte fremoverlendt på kontoret. Ble delvis sykemeldt på grunn av dette forrige svangerskap

Du bør ta en tur til kiropraktor etter fødsel. Han jeg går til er veldig dyktig. Han sa at det var dumt det hadde satt seg der.. han kan ikke klemme i magen, da han mener det har sammenheng med blæreområdet.. [emoji849]
Ikke noe greit å ha det sånn! Vurdert å prøve nåler? Det kommer jeg til :)
 
Du bør ta en tur til kiropraktor etter fødsel. Han jeg går til er veldig dyktig. Han sa at det var dumt det hadde satt seg der.. han kan ikke klemme i magen, da han mener det har sammenheng med blæreområdet.. [emoji849]
Ikke noe greit å ha det sånn! Vurdert å prøve nåler? Det kommer jeg til :)
Jeg var 3 ganger etter fødsel.. ble litt bedre etter første besøket, men ble ikke helt bra..
 
Jeg har bare ett råd å komme med: ikke vær trofast mot én kiropraktor/fysioterapaut/akupunktør/xxx om du ikke merker at h*n gjør akkurat det du trenger for å bli bedre. Jeg har hatt litt ulike plager, og det er ikke de samme personene som er flinkest på de ulike palgene.
 
Hadde det fra dag 1 og til og med uke 8. Plutselig forsvant smertene. Veldig rart.
Jeg hadde så vondt enkelte dager at jeg ikke kom meg ut av sofaen uten myyye styr.
Kan være første tegnet på bekkenløsning :(
 
Back
Topp