Vondt i halebenet...

Alk84

Gift med forumet
Ja som overskriften sier. Jeg får vondt i halebenet hver dag. Jeg sitter mye på jobben og kan jo kanskje ha noe i sammenheng med bekkenet p gjøre kanskje, men har aldri vært borti det før. På slutten av dagen så har jeg så vondt så det er vanskelig å sitte i bilen og kjøre hjem. Etter helgen har det gått over, men det har nok med at hvis jeg slenger meg ned i sofa'n så ligger jeg halvveis. Sitter ikke på rompa i flere timer. Flere som merker det i halebenet???

Jeg merker også mest i halebeinet. Ganske vondt hvis jeg sitter oppreist og litt bakoverlent, kjente det veldig godt den ene dagen jeg var på jobb. Leste at det består av tre knokler, så det kan jo være noe med at alt blir løsere med hormonene i kroppene våre. Men slitsomt, ja!

Ja som overskriften sier. Jeg får vondt i halebenet hver dag. Jeg sitter mye på jobben og kan jo kanskje ha noe i sammenheng med bekkenet p gjøre kanskje, men har aldri vært borti det før. På slutten av dagen så har jeg så vondt så det er vanskelig å sitte i bilen og kjøre hjem. Etter helgen har det gått over, men det har nok med at hvis jeg slenger meg ned i sofa'n så ligger jeg halvveis. Sitter ikke på rompa i flere timer. Flere som merker det i halebenet???

Jeg har også sinnsykt vondt og vondt i ryggen generelt. Sitter på kontor nå som en "tilrettelegging" for at jeg ikke skal gå ute i avdelingstjeneste.
Ryggen er ikke helt fornøyd med det

Jeg har og mye vondt i nedre delen av ryggen og halebenet. Ibland om jeg ligger ned er det sinnsykt vondt å prøve å snu seg fra ene siden til den andre :( eller fra rygg til siden.
Kjenner fort av ryggen på jobb og, det er mye løfting, bæring, gåing og ståing :( enkelte ganger føles det som at hoften har "sklidd litt" på en måte, som at om en skulle ligge på siden og få ett "klikk" så skulle det bli bedre... (Såsom når ens kne låser seg og man må bøye det og strekke ut for å få ett "klikk")
Håper bare ikke det er bekkenløsning. Men hvordan skiller man på bekkenløsning og ryggvondt?

Samme her... Kjenner det skikkelig i halebeinet, eller bittelitt både til høyre og venstre for halebeinet. Av og til stikker det ordentlig til, og jordmor trodde kanskje at det var en nerve/nerver som lå i klem, og at dette sannsynligvis går over når babyen vokser mer. Håper det, for det er vondt!

Back
Topp