vondt i halebeinet?

Eca

Betatt av forumet
Hei.

Jeg har fått så vondt i halebeinet, noen andre som har det? Særlig når jeg sitter lenge på jobben. Har ikke hørt noen snakke om dette før? Noen andre som har hatt dete?

KLEM TIL DERE!

JEPP!!! Kjempevondt i halebeinet. Lurer på om det ikke var noen som sa til meg at det kan ha med bekkenløsning å gjøre. Jeg har et snev av bekkenløsningsplager, og da er kanskje vondt i halebeinet et av symptomene også. Det gjør direkte vondt å sitte på harde stoler, men det er vondt uansett..

Jah, Har også hatt Det....

eg hadde vond i halabeine onda svangerskap å har d ennå.. men eg hadde knekkt d [:'(]

Jeg går til fysioterapi på grunn av bekkenløsnings plager. Sliter blandt annet med vondt i hale beinet slik du beskriver. Pratet med hun jeg går til fysio til og hu forklarte at det har med muskler som er festet der å gjøre. Er i hvert fall tegn på bekkenløsning. Håper det var til litt hjelp.....

Ja!!!! Har hatt det i to uker nå. Det kom ganske plutselig etter en lang dag på kontoret. Det hjelper å gå en tur eller å trene litt bevegelser med hoftene, syns jeg. Jeg skal spørre legen om det på torsdag. Håper det ikke er bekkenløsning, men det er vel fare for det ... [:'(]

Hei igjen.

Da høres det ganske normalt ut da, har vondt i bekkent så det er vell der feilen ligger.

Var forresten hos legen her og hun mente det ikke var bekkenløsning fordi man ikke hadde det så tidlig. Lurer på om hun fikk papirene sine i posten.....[:@] Å ha vondt i bekkenet når man er 22 uker på vei er jeg vell ikke alene om! Lurer på om det kan ha noe med rekvisisjonen til fysio å gjøre, hun skrev på den at det kom fra en skade. Har ikke skadet meg jeg......Mange håpløse leger altså! SUKK

Hei Eca75 og alle andre med sår hale!
Nå har jeg vært hos legen, og hun sa at vondt i halebeinet ikke nødvendigvis betyr at vi er i ferd med å få bekkenløsning.

Og hun hadde et kjempelurt tips: Gå til en bandasjist og be om ei spesiell pute, sånn pute som gamle folk bruker for å ikke få sittesår. Legen sa at det fantes en ny type som het gelepute, men det hadde de ikke i den butikken jeg var. Men de hadde en type som har form omtrent som et dosete, og det er kjempedeilig å sitte på. Siden det er hull i midten ledes vekta og presset vekk fra halebeinet.

Vi får se om dette hjelper på sikt, men akkurat nå, som jeg har sittet på det i en time, føles det veldig bra. [:)] 

Hei. Det var lurt, skal prøve det! TAKK for godt råd!

E[:D]

Back
Topp