Vondt i halebeinet

Viskelaer123

Forelsket i forumet
Har i det siste fått vondt i halebeinet, er ubehagelig å sitte.. vært sånn de siste dagene. Noen som vet hva det kommer av? [emoji848] noen andre som har det sånn? [emoji4]
 
Har det slikt jeg også. Eller vet ikke om det er halebenet men helt nederst rett over rumpen. Men kun på høyre siden[emoji848]
 
Har i det siste fått vondt i halebeinet, er ubehagelig å sitte.. vært sånn de siste dagene. Noen som vet hva det kommer av? [emoji848] noen andre som har det sånn? [emoji4]
Når du nevner det så har jeg kjent det..’men heldigvis ikke mye enda!
 
Det kan være begynnende bekkenløsning eller bekkenlåsning!
 
Jeg har tidvis vondt i halebeinet, men kun når jeg går og spesielt når jeg går fort eller tar lange skritt. Aner ikke hva det kommer av, men har inntrykk av at det er ganske vanlig under et svangeskap.
 
Jeg kjenner også det..
hvordan vet man at man har bekkenløsning egentlig?
 
For min del er det kun når jeg sitter over en periode.. jeg har aldri vært gravid før, hvis det er bekkenLÅSNING eller bekkenLØSNING så må det vel være måter å forebygge det?[emoji37]
 
Jeg har fått det nå de siste dagene siden helgen startet. Er typ neders rett over rumpa og kommer en «kilende vond» stråling nedover. Aner ikke om jeg har ligget dumt eller om det er noe i forhold til graviditeten[emoji85] men orker ikke det nå. Skal prøve å ligge på ryggen hele natten og se om det kanskje bare er jeg som har ligget litt dumt [emoji846]
 
Back
Topp