vondt i halebeinet!!

maltesers

Forumet er livet
Halebeinet mitt har vært helt på tur tur idag! Hatt skikkelig vondt i området rundt der og høyre rompeballe! Er det noen flere som har vondt rundt omkring der i disse stunder??
Har lest at folk som har mistet ofte har hatt vondt rundt der først! Og da blir jeg så skeptisk[&:]

Aldri hørt om, dytter [&:]

Aldri hørt det jeg heller.

De gangene jeg har mistet, så har jeg ikke hatt noe spesielt vondt ved halebeinet og rompeballene[:)] Synes ikke du skal bekymre deg sånn over det[:)]

Jeg kan ikke noe om sånt, men ville heller tenkt tidlige tegn på bekkenløsning eller noe sånt.. da har jeg hørt man kan få sånn stråler nedover i rompeballene og sånt..  Håper ikke det er det heller da, men heller det enn misteteorien[:)]

Vondt i halebenet har jeg også. Sist svangerskap og. Det kom allerede i uke 6 da. Legen min sa at det var et tidlig tegn på bekkenløsning. Å det stemmer no, jeg fikk bekken problemer.

Prøv å ta det litt rolig med støvsuging og slikt, samt gå inn og ut av bil og seng med samlet ben [;)]

Greit å ta litt forhåndsregler, så kanskje det slipper å utvikkle seg[:)]

åh, toppen!![;)][;)] Merka det i venstre lår idag og skjønner dere!! Håper det evt "bare" er tidlig bekkenløsning! !

Takk for svar jenter[:D]

Back
Topp