• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Vondt i fingrene om natten

x1xSchmoopy

Forumet er livet
Har begynt å få så utrolig vondt i fingrene om natten, men de er ikke noe større enn vanlig, så da er det vel ikke vann? Mener jeg leste et sted en gang om det, men finner det jo seff ikke igjen nå.

Noen som vet hva det er??

Jeg ville faktisk tippet det var vann, selv om de kanskje ikke har blitt større..
Du har ikke merket noe til at ringer eller noe har blitt litt trangere da?

Har lurt litt på om det kan være vann, har prøvd å studert de nøye, men ser ikke hevelse. Bruker ikke ringer, så får ikke sammenlignet det.

Når jeg våkner går "det vonde" over, men er øm til langt utover dag. Er sikkert vann, men rart det ikke syntes, i allefall med tanke på hvor vonde de er så ville jeg innbille meg at de skulle de jo sett ut som tømmerstokker.

Hadde det ikke vært for ringen min, hadde ikke jeg merket at jeg hadde fått vann i kroppen.
Har veldig tynne fingre til vanlig, og de ser ikke spes tykke ut nå heller, men nå passer faktisk forlovelsesringen på lillefingeren!! [:)] Og før jeg ble gravid var den nesten litt for stor på ringfingeren.

Så selv om du ikke syns fingrene har blitt noe tykkere, har de nok vokst i smug [;)]

Hehe, ja det er vel fare for det da[:'(]

Back
Topp