Vondt i ene puppen...

2barnsmammæ

Forelsket i forumet
Hei ;-) Jeg har litt vondt i den ene puppen. Kjenner det mest når jeg kommer borti den. Er i brystvorte-området. Noen som vet hva det kan være?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg har også hatt litt vondt i brystene i det siste. Men leste i en av appene at det er en del forandringer som skjer rundt nå og at det derfor er normalt med ubehag. Men det er ikke konstant vondt altså! Er det konstant vondt eller vondere enn ubehag kan du helt sikkert høre med jordmor/lege :)

jeg og har litt vondt i puppene, men innimellom er det bare å klemme ut restene av melka.. Tror puppene mine er litt forvirra fortida.. skal dem produsere melk eller slutte å produsere.. slutta å amme i desember.. ;)

Har nok ikke kommet noe melk enda i mine... 4 år siden jeg ammet ;-) Men skjønner at dine er forvirret ja chaatzy ;-)

Greitt å få sjekka det vist du har veldig vondt. Har lest at man kan få brystbetennelse mens man går gravid også. Kanskje det kan være det???
Det er iallefall dritvondt!
Hadde veldig vondt i starten av svangerskapet, da verka det veldig døgnet rundt. Og nå har det kommet litt tilbake. Men er ikke vondt hele tiden. Hjalp veldig å få tak i større bh. ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Greitt å få sjekka det vist du har veldig vondt. Har lest at man kan få brystbetennelse mens man går gravid også. Kanskje det kan være det???
Det er iallefall dritvondt!
Hadde veldig vondt i starten av svangerskapet, da verka det veldig døgnet rundt. Og nå har det kommet litt tilbake. Men er ikke vondt hele tiden. Hjalp veldig å få tak i større bh. ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
brystbetennelse så tidlig, visste jeg ikke gikk.. Større bh trenger jeg hvertfall :p men tenkte jeg skulle vente litt til :p

Har litt vondt i den ene puppen jeg også av og til, men har begynt å komme klar væske ut av den nå da så kan jo hende det er derfor :P

Jeg visste ikke at man kunne få brystbetennelse så tidlig... Da skal jeg være ops, takk Veslesnuppis ;-)

Back
Topp