Vondt i eggstokk

Solmilla83

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
jeg har vondt i høyre eggstokk trur værtfall at det er der. Vondt ganske langt ned på høyre side. Smertene kommer ofte på natta og henger i utover dagen. Flere som har dette? Og vet hva det kan komme av?

Det er en sene som holder livmoren i det området. Kan det være den som strekker seg?
Vet ikke hva det heter på norsk, men hvis du søker på "round ligament pain" så finner du nok en del :)

Er litt engstelig siden det minner meg litt om smerter etter egguthenting fra Ivf. Siste forsøk fikk jeg ut 20 egg.

Er litt engstelig siden det minner meg litt om smerter etter egguthenting fra Ivf. Siste forsøk fikk jeg ut 20 egg.

Er du engstelig så kontakt lege :) Er bedre å sjekke evt cyste e.l. en gang for mye enn en gang for lite når man er gravid. Ikke noe gøy å gå rundt og være bekymret

Kanskje du bare skal kontakte jordmor og si hva du tenker? Bedre å ringe en gang for mye enn en for lite :)
Håper det går bra med deg!

Back
Topp