Vondt i eggestokken/låret

ingeniørfrue

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2016
Hei! :) jeg har jo mensmurringer av og på fra jeg ble gravid, men kjenner det også i eggestokkene, hvor det stråler mot underlivet og låret. Er akkurat samme smerte som når jeg har mensen og det gjør vondt i eggestokken. Ikke noe spesielt vondt, men murring der. Har dere også vondt/murring der, eller bare i livmor? Jeg kjenner det også i livmor, altså men mer i eggestokken/e :D
 
Hei! :) jeg har jo mensmurringer av og på fra jeg ble gravid, men kjenner det også i eggestokkene, hvor det stråler mot underlivet og låret. Er akkurat samme smerte som når jeg har mensen og det gjør vondt i eggestokken. Ikke noe spesielt vondt, men murring der. Har dere også vondt/murring der, eller bare i livmor? Jeg kjenner det også i livmor, altså men mer i eggestokken/e :D
Helt normalt. Er livmora som strekker seg ;) du kjenne det mer og mer for vært barn du får. Eg kan ikkje nyse en gang før eg gaule ut au. E kjempe vondt, men går heldigvis for øve. :)
 
Helt normalt. Er livmora som strekker seg ;) du kjenne det mer og mer for vært barn du får. Eg kan ikkje nyse en gang før eg gaule ut au. E kjempe vondt, men går heldigvis for øve. :)

Takk for svar! Regnet med at det ikke var farlig :) er bare litt ekkelt når det murrer ordentlig til i den ene siden og i korsryggen på den siden. :eek:
 
Jepp, eggstokkene mine er også ganske oppmerksomhetssyke. Ikke særlig godt, men fint at symptomene kom tilbake, var litt stressa her en stund ;)
 
Jeg har det likedan, har snakket med legen og hun forsikret meg at det var helt normalt :)
 
Så godt å høre! Mensen er borte, men de forbanna smertene er der fortsatt ja hahaha
 
Back
Topp