Vondt i dag :(

lillepolly

Glad i forumet
Januarlykke 2019
Har skikkelig vondt i korsryggen og magen idag. Korsryggen kjenner jeg hele tiden, mens magen får jeg vondt i om jeg bøyer meg fremover eller sitter litt fremoverlent. Skikkelig ubehagelig og vondt :( Trengte bare å få syte litt, synes synn på meg selv ;) Var på konsert igår så kanskje derfor siden jeg sto hele kvelden. Blææææ... Flere som er i dårlig form?

off, kjenner meg litt igjen..Eg har sånn så kommer og går av og til..Hjelper og kvila/sova suns eg:)

Sender deg en god klem og håper det går fort overJeg er veldig trøtt, vondt i bekken, halsbrann fra h og svimmel, men ellers i fin form. Var verre i sist svangerskap. Så skal ikke klage..

mammatil2prinsesser skrev:
Sender deg en god klem og håper det går fort overJeg er veldig trøtt, vondt i bekken, halsbrann fra h og svimmel, men ellers i fin form. Var verre i sist svangerskap. Så skal ikke klage..

Takk! 
Ikke noe godt å ha vondt nei, men det er heldigvis litt bedre idag... Hjelper masse å hvile seg ja!

Jeg skulle gjerne klaget litt over stiv rygg, rumpe og lår, men har egentlig bare meg selv å takke!
Vi har ommøblert soverommene i helgen, byttet rom med guttungen og jeg har løftet, båret og gått altfor mye opp og ned trappen med litt tunge ting

Back
Topp