Vondt i brystene

julestjerne

Blir kjent med forumet
Har fått vondt i brystvortene å i brystene. Det svir på vortene, og det kommer " ilinger" i brystene noen ganger. Hva kan det være tro? Hvordan er det å ha bryst betennelse? Er redd det er det...Men Andrea suger å får i seg maten hun skal ha. Smører på en salve som er kjøpt på apoteket etter ammingen. Har hatt dette i ca 4 dager nå, lurer på om jeg må kontakte legen. Jeg ser det ann litt enda, og håper det går over [:)]

Jeg hadde brystbetennelse for to uker tilbake, men jeg husker ikke lengre hvordan det var [8D] Vet bare at jeg hadde sikkelig feber en hel dag, frøs noe helt for j... La meg fult påkledd og med fleecpledd over dyna.

Nå har jeg sånne smerter du beskriver og jeg tror jeg har fått trøske. Da blir en hvit på brystknoppen. Mine er litt hvite, i midten liksom og jeg har smerter innover i brystet. Tenker å ringe ammehjelpen i morgen og høre. (www.ammehjelpen.no)

eg fikk brystbetennelse nå før helga.. kå 2dager me 39.5-40 i feber.. å va ganske utsleien jah.. hadde vont i bryste, men eg kunne og se at det var betennelse si eg hadde sprukke litt.. eg va au litt røe.. men de va jo meg..
hbe for din del at du ikke he fått brystbetennelse... så får me kryssa fingrane for at det går øve.. ;)

Jeg har det akkurat på samme måte.. har mest lyst til å bare gi opp ammingen for det er så vondt. Men jeg har spreng hele tiden, så hvordan blir det da å bare slutte, liksom?

Back
Topp