Vondt i blæra

tingeling1990

Glad i forumet
Noen andre som har det? Er når jeg er på toalettet og får tømt blæra skikkelig.. har egentlig vært slik ganske lenge nå men har glemt å spørre legen... alle urinprøvene har vært negativ så er ikke UVI heller.. er nesten som at «blæra har vært sprengt og så sliter den med å trekke seg sammen når den er tømt»-følese:p går over etter noen minutter:p

Jeg har merka det noen ganger når den har vært stappfull (!) men der fjør ikke vondt vondt, er mer ubehagelig og så glemmer jeg det litt etterpå.. Henger meg liksom ikke opp i det :)

Er egentlig ganske vondt når det står på :p av og til virker det som om jeg får kynner samtidig fordi alt strammer seg og jeg føler hele «understellet» blir en hard ball :p skal spørre lege neste gang, men ville bare høre om det var flere :)

Er egentlig ganske vondt når det står på :p av og til virker det som om jeg får kynner samtidig fordi alt strammer seg og jeg føler hele «understellet» blir en hard ball :p skal spørre lege neste gang, men ville bare høre om det var flere :)
Ja du får spørre legen :) Jeg har ikke peiling på hva det kan være dessverre :/ Får håpe der gir seg snart da :) !

Jeg hadde veldig vondt i blæra i natt og jeg fikk påvist UVI idag. Fått penicillin mot det.

Sikkert greit å få hørt med legen.
Rundt uke 17 hadde jeg et par dager med skikkelig blærevondt. Var bombesikker på at jeg hadde uvi, men urinprøve ga ikke noe utslag. Gikk så over, og konklusjonen ble at babyen hadde vært litt vel aktiv og fått inn for mange "fulltreffere" mot blæra mi :P

Har tatt mange urinprøver så er sikker på det ikke er UVI :p men kan være voksende mage og livmor som presser på kanskje :) skaø spørre

Jeg har også til tider vondt der, men det forsvinner ofte litt etter at jeg har tissa. Jeg har heller ikke UVI

Sniker fra februar, men beskrivelsen din er akkurat som om jeg skulle beskrevet det også! Vært slik en stund. Og kommer ikke alltid men kan være ganske ubehagelig de sekundene det varer.

Sniker fra februar, men beskrivelsen din er akkurat som om jeg skulle beskrevet det også! Vært slik en stund. Og kommer ikke alltid men kan være ganske ubehagelig de sekundene det varer.
Ja er slik her, er ikke ALLTID men ganske ofte... gir seg innen det jeg har vasket hendene :p men er ikke akkurat behagelig nei

Back
Topp