Vondt i blæra

Mkay

Glad i forumet
Om jeg må på do.
Og når jeg tømmer blæra, så er det akkurat som at blæra er sååååå vond.
Det er skikkelig ubehagelig, akkurat som jeg har holdt meg kjeeeeempelenge.
Ikke vondt når jeg er på do, men etter.. Klarer nesten ikke strekke meg ut.[&:]men det går over etterhvert..
Flere som har vært borti detta ??

Ja eg har det men leste at livmoren kan trykke litt på blæren så tenker at det kanskje e det!! Men ja det e veldig ubehagelig tenkte først at det kanskje var UVI som var på gang men eg tisse jo masse kvar gong og det gjør ikkje vondt å tisse men rett før og etter på!! Håper det snart går over igjen!
God bedring te deg[:)]

Jeg vet akkurat hva du mener.. Det kan være ordentlig vondt altså... Aner ikke hvorfor det skjer, men satser på at det er en god grunn, hehe..

Phuuuu.. [:)]
Godt å høre det ikke bare er meg.
Men ja, det er skikkelig vondt til tider[&:]
Tenkte jeg måtte høre, tilfelle det var UVI. Aldri hatt det før.

Ah, akkurat samme her!
Hadde det slik helt i begynnelsen, og nå er det kommet tilbake igjen:/

Jeg har det også innimellom, og kjenner ofte et sånn press på blæra, til forveksling likt UVI, men uten at det svir når jeg er på do. Det går imidlertid an å ha UVI uten at det svir, så er det ille og blir verre, ville jeg sjekket det. Du trenger bare levere urinprøve, og ved mistanke om uvi får du time på dagen.

Ved uvi får man en sviende følelse når man tisser. men det kan jo utarte seg forskjellig. Noen har ikke symptomer i det hele tatt. Men vanligst er iallefall svie ved og etter tissing, tisse ofte og lite osv....

jeg fikk påvist uvi i forrige uke da jeg ville sjekke det pga press i magen.. det var ømt, tisset veldig ofte og fikk mye vondt når jeg beveget meg.. gikk 1 uke med symptomer fordi det ikke var noe svi, trodde jeg ikke det var uvi. men joda.. så anbefaler å sjekke ihvertfall. er ikke bra å gå med uvi over lengre perioder, det kan øke risikoen for abort littegranne..

Ville nok sjekket opp at det ikke er uvi eller nyrebekken-betennelse. Alle har jo forskjellige symptomer.

God bedring!

Back
Topp