Vondt i blæra/livmoren

Theab

Flørter med forumet
Hei

Jeg har i ny og ned "smerter" eller kanskje mer ubehag 3-4 cm under navlen. Ubehaget kan kjenner litt ut som når blæren er skikkelig full og det gjør vondt i selve blæra liksom. Vet ikke hvordan jeg skal forklare det.
Er det andre som har merket det sammen? Hva kan det være?

Uvi? Jeg opplever aldri de typiske uvi tegnene, men har smerter i området hvor blære og urinveier er når jeg har uvi

Kan være urinveisinfeksjon. Kanskje greit å levere en urinprøve til sjekk :)

Har som regel sykt vondt i blæra når jeg våkner om natten. Klarer såvidt å komme meg til do :( Men så gir det seg 5 min etter dotur. Men dine smerter er kanskje hele tiden eller?

Jeg ble ferdig med pencilin i går for UVI. Men det er kanskje bare det at livmoren utvider seg?
Det kan det være :) Eller så har ikke antibiotikaen funket som den burde. Kan levere en kontroll urinprøve hos legen etter endt kur for å være på den sikre siden :)

Jeg har vært veldig støl og øm på innsiden av magen. Spesielt der hvor lillebror elsker å ligge å sparke. Gjør til tider direkte vondt, men har heldigvis roet seg litt ned de siste dagene. Jeg er 24+0 i morgen..

Er du i tvil ville jeg uansett tatt en telefon til legen :)

Jeg pleier å få sånn vondt når jeg har gått for lenge med full blære (for eks på morran). Går over litt etter at jeg er ferdig med å tisse.

Jeg ble ferdig med pencilin i går for UVI. Men det er kanskje bare det at livmoren utvider seg?
Det er jo ikke kuren tok alt heller. Her måtte jeg på to kurer til da det var ulike typer bakterier som sto bak uvien. Samtidig skjer det mye med kroppen som selvfølgelig vil påvirke med ubehag/smerter også ;)

Back
Topp