Vondt i bekkenet?

Nurkis*venter*nr2

Forumet er livet
Er det fler som sliter med bekkenet etter fødsel eller??
Den siste uka har jeg fått så vondt i bekkenet.. Faktisk mer vondt nå enn når jeg var gravid.... Skulle jo egentlig vært hos fysio etter fødselen pga bekkenet, men det glemte jeg for smertene ble jo borte med en gang... Men nå er det tilbake.. hmmm...

Jeg hadde bekkenløsning da jeg gikk gravid, og merker det hvis jeg sitter eller ligger lenge. Merker det best når jeg står opp om morgenen og når jeg går ut av bilen etter å ha kjørt en stund. Skikkelig vondt med en gang, må liksom "gå det til".

jupp, her har jeg sliti masse med det, var ganske fin rett etter, men etter en stund ble det bare værre og værre. så kolapsa ryggen her. men nå har jeg vært ganske bra siden påske...

håper det blir helt bra igjen, ikke serlig godt å gå å ha vondt i bekkenet...
ta deg en tur til fysio så du får moblisert det, det pleier å hjelpe, for en stund i hvertfall..

Ja, men har blitt mye bedre etter jeg var hos naprapat. Hatt veldig god effekt av dette en gang i svangerskapet og 1 gang etter.

Har mere tro på det en fysio. Litt dyrere, men absolutt verdt pengene når man blir bra.

Merker det godt på morran, eller hvis jeg har gått eller stått lenge :-( Trodde sånt skulle forsvinne etter fødsel jeg.. hrmf.. hehe. 

oh yes, har fått igjen bekkenløsninga for fullt her:(

skal gå til fysio, får henvisning fra legen min!

mhm, jeg har også MER vondt nå enn når jeg var gravid (akkurat som det ikke var ille nok da!!). Har gått til kiropraktor et par ganger nå og føler faktisk det hjelper.. men er visst mye å jobbe med her!! hele ryggen og bekken er stivt! :/

Back
Topp