vondt i bekkenet om natta?

SnuppaogLillebror

Forumet er livet
flere som har det?

prøver å finne ut hvordan jeg må ligge for å ikke få vondt, tror å ligge på magen er det eneste som funker for tiden...

våkna i natt og måtte på do... tror jeg brukte 5 min på å komme meg ut av senga[:o] var vondt uansett hvordan jeg prøvde å komme meg opp...

noen som har tips og triks om hvordan man kan minske vondtene?

Plages veldig hvis jeg ligger på siden, da begynner det i svi i hoftene liksom...

Huff ja jeg vet hvordan det er..... Hadde store plager med det i forrige svangerskap. Prøv å legg en pute imellom lårene når du ligger på siden og en mellom anklene. Da får du stabilisert bekkenet og får ikke den "knekken" som gjør at det gjør vondt. [&:]

prøv å ligge med en pute mellom beina..
Og sving deg ut av senga med beina samlet hvis du må opp..

Jeg sliter også utolig mye med vondt om natta.. Det er noen ganger så vondt at jeg bare vil gråte.. Ikke finner jeg liggestilling, ikke klarer jeg sove, ikke kan jeg klage til sambo(da får jo han like lite søvn som meg) da blir jeg helt uttafor, skikkelig drit[:'(]

har hørt råd om silkelaken og silkenattas, slik at det er lett å snu seg i stillinger å slikt, mn har ikke prøvd selv..

Håper det blir bedre å få sove etter hvert..

stakkars dere som har det slik allerede..

gjrø som de andre sier med puter mellom knær og ankler...

ellers så er ett tips å vrenge ett silke dynetrekk og ligge på det. slik at det blir lettere å snu seg.

ENdte også opp med en liten pute under magen og en stor bak ryggen på slutten sist.

Ta med deg en haug med puter, og kjenn litt på hva du synes fungerer best for deg:)
Om du velger pute mellom beina, så husk å ta med den nede ved anklene og, ikke bare ved knea.
Og hvis du først må ut, så husker jeg at jeg la meg på siden og liksom *velta* meg ut på gulvet...
Ser nok sikkert helt mongo ut, men da var det hvertfall minst vondt:)

Lykke til med bekkenet videre, og blir det for ille så får du høre om du kan få behandling for det:)

ORIGINAL: Anonymusa

prøv å ligge med en pute mellom beina..
Og sving deg ut av senga med beina samlet hvis du må opp..

Back
Topp