Vondt i bekkenet før mensen??

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Noen som pleier å få d????? :confused2

Jeg har også det. Etter graviditeten har jeg også bekkenløsning-lignende smerter ved eggløsning :(

Har det ikke sjøl, men vet mamma har det. Vondt i symfysen og typiske bekkenløsningssmerter i forbindelse med EL og mensen, er visst noen av de samme hormonene som trigger da.

Huff da... ja, eg klarer ikke huske kordan d var, da jeg har hatt en mild mensen når jeg hadde spiral. Men da er d sikkert derfor d verker litt igjen.... :cwm

Jeg får vondt i korsrygg/hofte (høyre side), det verker sånn at jeg har problemer med å sove. Har vondt her til vanlig og men blir ekstra vondt før mensen.

Jepp. Har aldri blitt heilt bra i bekkenet etter første svangerskap i 2005. Kjenner det viss eg ligg litt vondt om natta (masse ungar/trangt i senga eller noko), og viss eg sit på golvet og leikar med ungane (litt dumt med tanke på at eg jobbar i barnehage).

Det er og vanlegvis meir vondt den siste veka eller så før mensen. Hormondritt.

jeg hadde aldri det før, ikke etter jeg fikk gutten min heller, men etter jeg hadde SA i sept/okt så hadde jeg det både forrige gang jeg skulle ha mensen og denne gangen (ikke ved EL) har verket så mye som det gjorde sist jeg ble gravid så jeg blir jo nå så skuffet når jeg tester negativt.

Back
Topp