Vondt i bekkenet etter fødselen?

Madde 82

Blir kjent med forumet
Jeg fødte for 9 dager siden og har i noen dager hatt skikkelig vondt i bekkenet. Må samle føttene når jeg f.eks skal ut av senga og det føles som det er "ute av ledd". Vondt å gå skikkelig ennå. Satt og amma i natt på sengekanten og det er så utrolig vondt. Kan noen si om disse smertene er bekkenet som skal tilbake til sin opprinnelige plass? Og hvor lenge holder det på?

Ånei!! Jeg er så livredd for dette :( Jeg har ingen tro på at mine føtter/lysk/bekkenplager blir bedre.. :(

Mange kan få problemer med bekken i forbindelse med fødsel og oppleve at det ikke går over av seg selv. Anbefaler en tur til kiropraktor for å ta tak i det, tenk for en belastning kroppen har vært gjennom.

Har en venninne som har slitt med bekkenet i tre år etter fødsel og nå nylig fikk jeg overtalt henne til å ta en tur til kiropraktor med det. Hun har gått med skeivt å låst bekken i alle disse årene og etter to behandlinger er hun allerede mye bedre!

*Jente 16.6.2010*
*Jente 16.8.2013*

Huff... æ va plaga m bekkene i 3-4mnd etter fødsel sist før d gikk over av sæ sjøl faktisk... hadde i stor grad samme plaga som da æ gikk gravid... huff æ håpe æ slepp d no :-(

Jepp, mitt bekken er ikke så mye bedre etter fødselen det heller. Har fått anbefalt en kiropraktor og innser at det må litt trening til...skal gå til pt timer hos fysioterapeuten min, så håper jeg det retter seg snart.

Mange kan få problemer med bekken i forbindelse med fødsel og oppleve at det ikke går over av seg selv. Anbefaler en tur til kiropraktor for å ta tak i det, tenk for en belastning kroppen har vært gjennom.

Har en venninne som har slitt med bekkenet i tre år etter fødsel og nå nylig fikk jeg overtalt henne til å ta en tur til kiropraktor med det. Hun har gått med skeivt å låst bekken i alle disse årene og etter to behandlinger er hun allerede mye bedre!

*Jente 16.6.2010*
*Jente 16.8.2013*

Au! I så mange år?
Uff... ja det er jo en påkjenning for kroppen.
Da gir jeg det maks to uker til og har det ikke bedra seg da får jeg gå til kiropraktor. Takk for tips!

Jepp, mitt bekken er ikke så mye bedre etter fødselen det heller. Har fått anbefalt en kiropraktor og innser at det må litt trening til...skal gå til pt timer hos fysioterapeuten min, så håper jeg det retter seg snart.

Du skal til kiropraktor ja. Folk anbefaler litt forskjellig når jeg spør.. Noen sier at det kan gjøre vondt verre. Kan man kjenne om det er låst eller skjevt? Jeg bare kjenner det er vondt.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ånei!! Jeg er så livredd for dette :( Jeg har ingen tro på at mine føtter/lysk/bekkenplager blir bedre.. :(
Jeg var veldig sterkt plaget i graviditeten. Gikk mye på krykker og fikk smertelindrende behandling hos Fysio +trening. Men fødsel hjalp her nesten ikke merkbart i det hele tatt?

Back
Topp