Mininummer2
Betatt av forumet
I dag gikk jeg tidlig hjem fra jobb fordi bekkenet og ryggen ble så vondt! Verket i halebeinet og så strålte det opp i ryggen og heile rumpa ble nummen... Føltes ut som at beina skulle svikte... Andre som har hatt det?
Jeg jobber i barnehage, og med arbeidshverdagen som er nå, er det vanskelig og tilpasse aktiviteten... Men har ikke lyst til å sykemelde meg heller..
Jeg jobber i barnehage, og med arbeidshverdagen som er nå, er det vanskelig og tilpasse aktiviteten... Men har ikke lyst til å sykemelde meg heller..
jobber i barnehage selv og har vært sykemeldt siden vi åpna igjen etter hjemmekontor-perioden. Har bekkenløsning og de smertene du har kan minne om starten på det. Jeg klarer ikke jobbe nå, må kunne ta meg av toåringen på ettermiddagen
Hør med lederen din om tilrettelegging så fort som mulig.. man kan stå i jobb med det ganske lenge og man kan f.eks. prøve bekkenbelte som man får kjøpt på apotek. Noen har effekt av fysioterapi eller kiropraktor. For meg hjelper det å være i litt bevegelse/aktivitet for å holde leddene varme, og så har jeg varmepute fra Clas ohlson som jeg varmer i mikro eller ovn, det lindrer greit..! Gode pauser og ei pute mellom knærne når jeg skal sove.