Vondt i bekken, korsrygg og svimmel

Tuttelure

Forumet er livet
Junilykke 2020 ♡
Augustlykke 2022 ❤️
Har fått mer vondt igjen i bekken/hofter og korsryggen den siste uka + vært svimmel opp til flere ganger..  Kan det være for jeg har gått mye på hardt underlag med dårlige "gå-tur" sko? Svimmel pga evt jernmangel?

huff føler jeg kan være gravid innimellom. men tok test for noen mnd-er siden da jeg trodde jeg var det[:-] den var negativ. har vært på byen ett par ganger og drukket ett vinglass nå og da.. tar minipillen (glemt den en gang[>:]).

Oki[;)] det var forsåvidt godt å høre[;)]. Har vurdert å bestillle en legetime for å få tatt noen blodprøver. Kanskje jeg bare skal gjøre det!

Stemmer jeg hadde litt problemer med bekkenløsning da jeg var gravid.

Huff, kjenner til det.. Har kjempe vondt i rygg/bekken hver kveld og smerter i knea. Som viser seg og være betennelse [&:] har gått på joggesko hele tiden og vært flink der, men har nok ikke hatt riktige sko.
Nå går jeg mye hver dag, så kjenner det godft når kvelden kommer [8D]

ORIGINAL: AnineT

For jeg har hørt at mange kan merke bekkenplagene mye i ettertid[:)]
Er fort gjort og ta noen prøver hos legen da =)
Og så fikk jeg bare en SMS etter noen dager om at jeg kunne ta litt jern [:D]

jøss så lettvint med sms da gitt[:)]

Det med svimmelhet har jeg hoert flere fortelle om, bl.a. ei venninne av meg som ammer og ei paa barselgruppa. Tror ikke det er helt uvanlig.
Haaper du blir bedre i bekkenet og korsryggen og at svimmelheten gir seg etter hvert!

ORIGINAL: almara

Det med svimmelhet har jeg hoert flere fortelle om, bl.a. ei venninne av meg som ammer og ei paa barselgruppa. Tror ikke det er helt uvanlig.
Haaper du blir bedre i bekkenet og korsryggen og at svimmelheten gir seg etter hvert!

Takk for det![;)] får satse på det går over raskt[;)] bør vurdere å gå tur i sko med litt demping tror jeg de dagene jeg går mye..

Back
Topp