Vondt i beina

Ja! Jeg får vondt i beina noen netter/dager. Ofte kjenner jeg det om natten og så forsvinner det om morgenen. Men har hatt 2-3 dager hvor jeg har hatt vondt hele dagen. Ikke under beina, men i legger, knær og lår.

Er i uke 36+2.
 
Ømme fotsåler når jeg står opp, tendens til kramper i legger og vondt i hoftene om natten... massasje fra samboer hjelper på føttene, tøying på leggene men hoftene? Hjelper litt med en pute mellom beina.. Noen andre?
 
Verker i bena, og i hoftene når jeg ligger. Vanskelig å sove da. Hjelper meg litt å tøye, og å bli massert!
 
Ømme fotsåler når jeg står opp, tendens til kramper i legger og vondt i hoftene om natten... massasje fra samboer hjelper på føttene, tøying på leggene men hoftene? Hjelper litt med en pute mellom beina.. Noen andre?
Høres veldig kjent ut ja! Kramper om nettene her også. Jeg har ikke funnet noe som hjelper på de vonde hoftene på natten desverre. Har prøvd å halvveis sitte og sove, men da er det vondt i ryggen.
 
Kroppen forbereder seg - men det er først nå at jeg husker hvor vondt jeg hadde det som lita når jeg hadde voksesmerter i beina!
 
Yes! Kramper i leggene om natta, og hofta kan stivne om jeg ligger lenge på sofaen. Fått vondt under føttene og, men det får jeg av og til utenom og. Time til fotpleie på tirsdag ❤
 
Høres veldig kjent ut ja! Kramper om nettene her også. Jeg har ikke funnet noe som hjelper på de vonde hoftene på natten desverre. Har prøvd å halvveis sitte og sove, men da er det vondt i ryggen.
Er så rart med de hoftene..eneste som hjelper litt er å ligge oppreist på ryggen med puter,ja... har dette noe med bekkenløsning å gjøre tro?
 
Er så rart med de hoftene..eneste som hjelper litt er å ligge oppreist på ryggen med puter,ja... har dette noe med bekkenløsning å gjøre tro?
Mine bekkensmerter sitter iallfall fra setet og ut i hoftene, også stråler det ned i beina. Har hatt veldig mye verk i leggene den siste tida og sliter skikkelig med å sove om natta:sorry: Har ikke vann i beina, ikke synlig ødemer iallfall. Men masse stramme og vonde muskler.
 
Satt med varmeflaske plassert på rumpen/hoften i 2t i natt da jeg ikke fikk sove pga hoftevondt.. Har bekkenlåsning.. Det hjalp overraskende mye :)
 
Når det var så varmt gjorde det vondt under beina når jeg stod opp og gikk om morgenen. Nå Er det ikke så ille, men våkner jeg av at jeg strekker beinet og får krampe i leggen ganske ofte! Bekkensmertene har heldigvis holdt seg unna..
 
Jeg spurte jordmor om smertene i beina. Hun sa det kunne være pga kramper, så nå skal jeg prøve magnesium.
 
Back
Topp