Etter jeg fødte for 4 mnd siden har jeg begynt å få vondt i så og si alle ledd- skuldre, nakke, hofter, litt i knær og litt i albue. Alt kom mer eller mindre samtidig for ca 2 mnd siden. Er stiv som en stokk på morningen og enkle ting som å gå skikkelig eller ta genser av/på er vondt og vanskelig. Alt er verst på natten og morningen før jeg får kroppen igang, men smertene er der hele døgnet. Vært flink til å bruke bæreutstyr så tror ikke bæring av lille er årsaken.
Begynner selvfølgelig å tenke i retning leddgikt eller andre revmatiske sykdommer, men ettersom alt kom så plutselig og så tett oppå fødsel hadde jeg "håpet" det var relatert til fødsel. Mitt spørsmål er dermed om det er noen andre som har opplevd det samme etter sin fødsel og som kan komme med noen betryggende ord?
Begynner selvfølgelig å tenke i retning leddgikt eller andre revmatiske sykdommer, men ettersom alt kom så plutselig og så tett oppå fødsel hadde jeg "håpet" det var relatert til fødsel. Mitt spørsmål er dermed om det er noen andre som har opplevd det samme etter sin fødsel og som kan komme med noen betryggende ord?