vondt her å der??

Hanne :)

Betatt av forumet
Hei:)
Har tidligere hatt en del stikkinger å ømhetsfølelse nederst i magen. Å har beroliget meg med at det er livmoren som vokser å strekker seg. Det sa jordmord på sist kontroll også..  MEN nå er ømheten og stikkingen også startet øverst på siden litt nedenfor ribbeinene... Er det også livmoren?? kjenner det best når jeg reiser meg.. Pluss at smertene i korsryggen har økt på i det siste.. I det siste vill vell si siden Søndag..  Noen som har det slik eller vet om det er livmoren som vokser??

Takker for svar=)

Hei
Jeg har vondt på toppen av magen rett under ribben på høyre side og langs hele siden av magen ned mot lysken. Dette er muskelfestene som er skikkelig såre fordi magen vokser så fort. Trenger ikke gjøre noe spesielt for å kjenne at det er vondt, men når det først er der hjelper det å ikke bøye seg så mye+ å sitte rett i ryggen Det er av og til vondt å ligge på den ene siden selv om jeg tilsynelatende slapper av, dette fordi magen siger og drar i musklene, da må jeg bygge opp under magen for at det skal være behagelig å ligge sånn.
vet ikke om dette hjalp noe særlig men[:D]
Kan legge til at jeg har myyye kynnere også, disse er ikke vondte men er ubehagelig og kommer for den minste ting[:D][:D][:D]
Jeg hadde disse vondtene i første svangerskap også, ikke farlig, men som sagt ubehagelig...

Back
Topp