Er gravid i uke 27, og har noen dager intense smerter under rett under rinbeina fremme høyt på magen. Vondt å sitte, vondt å gå hjelper å legge seg flatt ut. Er det andre som Jar samme utfordring?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil ikke skremme, men kan man ikke få vondt der du beskriver dersom man har svangerskapsforgiftning? Vil som sagt ikke skremme, men kan jo være en ide å kontakte lege for sikkerhetsskyld?
Jeg vil ikke skremme, men kan man ikke få vondt der du beskriver dersom man har svangerskapsforgiftning? Vil som sagt ikke skremme, men kan jo være en ide å kontakte lege for sikkerhetsskyld?
Jeg er bare 15+4 og allerede veldig plaget med sånne smerter :-/ Hos meg kommer det når jeg ikke får hvilt nok eller hvis jeg anstrenger meg litt for mye. Det betyr at jeg må hvile litt hver dag for å prøve å unngå disse smertene og det er ikke lett å få til i en hektisk hverdag :-/Er gravid i uke 27, og har noen dager intense smerter under rett under rinbeina fremme høyt på magen. Vondt å sitte, vondt å gå hjelper å legge seg flatt ut. Er det andre som Jar samme utfordring?
Jeg er bare 15+4 og allerede veldig plaget med sånne smerter :-/ Hos meg kommer det når jeg ikke får hvilt nok eller hvis jeg anstrenger meg litt for mye. Det betyr at jeg må hvile litt hver dag for å prøve å unngå disse smertene og det er ikke lett å få til i en hektisk hverdag :-/
Er konstant trøtt jeg, så det går fintJa har samme følelsen at jeg må hvile oftere, men er jo så kjedelig å hvile hele tiden![]()
Smertene kommer og går litt, forsvinner når jeg slapper av, ikke lenge siden sist kontroll og alt var bra, samt ikke andre symptomer så avventer litt og ser hvordan det går. Hadde vært mer bekymret om det alltid hadde gjort vondt![]()
Ellers kan det være fordi du er oppblåst eller har forstoppelse
Mage og tarmer blir dyttet ganske heftig opp allerede i uke 20:
http://www.babyverden.no/upload/01_MediMation/20uker_helfigur.jpg