Vondt etter sex?

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Er det flere som får mer smerter og stikking i livmoren etter sex?
Hadde sex i går kveld og i dag så stikker det mye mer enn de andre dagene. Har ikke turd å ha sex før nå siden forrige gang når jeg fikk veldig vonde smerter og var sikker på at jeg kom til å spontanabortere rett etter orgasmen. Ikke like gale denne gangen, men syns det er skummelt å ha sex altså... :/ :( og jeg er jo såååå kåt :(

Er det flere som får mer smerter og stikking i livmoren etter sex?
Hadde sex i går kveld og i dag så stikker det mye mer enn de andre dagene. Har ikke turd å ha sex før nå siden forrige gang når jeg fikk veldig vonde smerter og var sikker på at jeg kom til å spontanabortere rett etter orgasmen. Ikke like gale denne gangen, men syns det er skummelt å ha sex altså... :/ :( og jeg er jo såååå kåt :(
Har ikke turt å hatt sex med penetrering selv. Men jeg føler jeg har mine grunner. Men hvis du føler ubehag og blir redd er det kanskje ikke verdt det? Finnes jo mye annet godt dere kan gjøre, og samtidig da kanskje spare deg for smertene i etterkant.

Ja jeg tenkte jo at det var sikkert tilfeldig. Sist vi hadde sex var 2. Mai... Det gjør jo ikke vondt eller ubehagelig før eller under. I går gjorde det ikke vondt etter heller, men i dag stikker det. Ikke sånn veldig, men tenker at hvis deg er pga sex så er det ikke bra?

Ja jeg tenkte jo at det var sikkert tilfeldig. Sist vi hadde sex var 2. Mai... Det gjør jo ikke vondt eller ubehagelig før eller under. I går gjorde det ikke vondt etter heller, men i dag stikker det. Ikke sånn veldig, men tenker at hvis deg er pga sex så er det ikke bra?
Jeg vet faktisk ikke. De sier jo at d ikke er farlig å ha sex, og jeg tror på d. Mn hvis du får vondt så vet jeg ikke...

Back
Topp