Vondt etter bading

Ønskerenlitentil

Forelsket i forumet
Jeg har hatt veldig mye stikking/verking i underlivet den siste uken, rett og slett i skjeden på en måte. Hodet er ikke festet for det sjekket de på tirsdag. I stad når jeg badet i badekaret hjemme så merket jeg i det jeg la meg ned i vannet at det gjorde vondt oppi der av å komme ned i vannet. Verker/stikker på en måte, ikke svie. Dette har fortsatt nå litt etterpå.

Noen som har opplevd det samme? Ble litt nervøs for at det er noe infeksjon eller noe? Selv om jeg ikke har noe andre tegn til det. Eller at det er tegn på at det begynner å bli modent der oppe?:wideyed:
 
Aner ikke desverre.
Jeg har badet en gang i uken i basseng fram til forrige uke og kan ikke si at jeg kjente noe til noe da, var 38+0 da jeg sluttet å bade.

Om du er redd for at det kan være infeksjon eller noe burde du jo ta kontakt med lege slik at de kan undersøke deg.
 
Jeg har hatt veldig mye stikking/verking i underlivet den siste uken, rett og slett i skjeden på en måte. Hodet er ikke festet for det sjekket de på tirsdag. I stad når jeg badet i badekaret hjemme så merket jeg i det jeg la meg ned i vannet at det gjorde vondt oppi der av å komme ned i vannet. Verker/stikker på en måte, ikke svie. Dette har fortsatt nå litt etterpå.

Noen som har opplevd det samme? Ble litt nervøs for at det er noe infeksjon eller noe? Selv om jeg ikke har noe andre tegn til det. Eller at det er tegn på at det begynner å bli modent der oppe?:wideyed:

Jeg har, selvfølgelig, ikke noe særlig erfaring med dette selv! Men jeg tenker at hvis du er bekymret, så ringer du legen eller jordmor, tar med deg urinprøve og får deg en sjekk. Det er ingen vits i å gå å være bekymret og å lure på om noe er galt - da er det så mye bedre å bare få det sjekket! Selv om det ikke skulle være noe som helst galt, så vet du jo iallfall det og kan slappe av videre :)
Masse lykke til, satser på at det bare er modningen som går sin gang! :)
 
Back
Topp