Tamera1985
Betatt av forumet
Hei.
Jeg er i uke 25 ,å i helgen har jeg vært på Gol. Det er ca 4-5 timers tur.. Jeg har hatt mye vondt i magen denne helgen,har tenkt at det sikkert kommer av bilturen og/eller forstoppelse eller luft smerter...
Det ligger mest framme og ca der som buksen begynner... Har også kjent at det gjør vondt vis jeg prøver å presse på do,eller presse luft ut,da er det smerter i tarmen og i magen.... Men jeg har fått gått en gang på bimmelom der oppe,så trodde det skulle gi seg da. Men nei :(
Nå når jeg kom hjem var jeg kjapt på do å vannet porselenet litt, og to min eller kjente jeg at jeg måtte en gang til,bare det motsatte hullet. Tenkte at yes,nå gir alt seg... ( jeg vet ikke hva dere gjør,men jeg ser alltid i do før jeg trekker ned,er så redd får å begynne f.eks blø uten at jeg merket det) men da så jeg en lang hvit stripe jeg først trodde var orm... Tok litt papir borti, men da løste det seg opp,så tenker utflod??? Jeg har alltid slitt litt med det,men har ALDRI sett noe lignende... Ble ikke bedre i magen heller, og sliter med å komme meg opp av seng å i det hele tatt bruke mage musklene....
Vet dette er rotete og ekkelt detaljert, men vet ikke helt hva jeg skal tro... Er ikke kynnere,dette er mitt andre barn,så det virker ikke som det i det hele tatt...
Noen av dere som gjør?