Hei!
Er det noen andre som har vondt der morkaka skal være plassert iflg OUL? Har kontaktet JM og er henvist til UL etter å ha hatt økende smerter i 6 dager... Baby er veldig aktiv og hjertelyden var helt fin.
Lurer bare på om noen andre har vondt i/over/ved morkaka
Er det noen andre som har vondt der morkaka skal være plassert iflg OUL? Har kontaktet JM og er henvist til UL etter å ha hatt økende smerter i 6 dager... Baby er veldig aktiv og hjertelyden var helt fin.
Lurer bare på om noen andre har vondt i/over/ved morkaka

Håper jeg får komme raskt inn til UL, men har hørt at det ikke er like lett nå i coronatid
Får kanskje slappet mer av når jeg vet også! liker ikke å ta smertestillende, men har brukt varmeflaske og massasje med varierende virkning.
Smerter er skumle når vi er gravide, men husk det er ofte ingenting å være redd for. Hvis det er noe akutt og alvorlig så blir man ganske raskt dårlig. Når man leser seg opp på nett om alle de tilfellene hvor det gikk galt, så males det alltid ett bilde av at ting tok så lang tid og at de visste noe var galt osv., men sannheten er at vi alle er engstelige og tror noe er alvorlig galt og heldigvis så er det ikke det i de aller fleste tilfellene. Bare ta det med ro. Prøv å hvile deg og blir du dårligere så nøl ikke med å kontakte føden igjen! Selv om det er midt på natten. Drikk godt og spis noe godt. Prøv å se på en koselig film eller løse kryssord. Og i morgen bare still alle spørsmål du kan. Hvis du føler jm ikke kan svare på det, så si til henne det. Ingen skam i det. Jeg spurte alt. Skal tenke på dere og krysse fingrene for at alt går bra
Virket som at hun var irritert for at det ikke var noe å finne og trodde at vi kun var der for å få se babyen
Får vel tenke at hun har en dårlig dag. Men det viktigste er at dere har det godt og at dette går bra. Fortsetter det, så hadde jeg dratt til fastlege og bedt om ny vurdering.