Vondt bryst

tipp

Forumet er livet
Høyre brystet mitt er vondt. Trodde det var melkespreng, men så fikk jeg melkespreng på andre puppen og fant ut at det ikke var det likevel. Har vondt hele tiden. Skikkelig ømt. Noen som vet hva det kan være?

Hei!!
Har bare tid til kjapt svar, på vei ut døren men sjekk på født i mars. Jeg var øm på høyre bryst, skrev en tråd om det på mars.

Off... Håper ikke det er brystbetennelse.Skal ta å ringe legen jeg og høre. Takk for alle svar.

Nei, får håpe det ikke er brystbetennelse. Det er noe HERK!!!
Lykke til ! [:)][:)][:)]

takk. prøvde å ringe legen, men der var det 0 kontakt. får vente til imorgen

hvis du kjenner sånne kuler i puppen, kan det hjelpe å massere litt forsiktig mens du klemmer ut litt melk. Ikke hardt altså.... massere mot brystvorta og i sirkler. Det kan løse opp litt [:)]

Ser at puppen ikke blir noe mindre etter jeg har ammen, så jeg håper det bare er blitt litt tett. men om det er betennelse, kan jeg amme da?

Også har jeg ikke pumpe ihus heller. Skulle egentlig kjøpe igår, men kom meg aldri så langt[:'(]

Er inne å sniker litt her jeg..[:D]

Men du? Still deg i dusjen i varmt vann og masser brystene dine godt, og gjerne klem ut litt melk oxo, og sørge for at du holder puppene varme hele tiden..[;)] Legg deg med bh og ull-innlegg om natta..
Hadde d samme de 2 første ukene jeg oxo, så jeg sto i dusjen ca 10 min 2ganger om dagen de første ukene.. Og etter d så forsvant d..[;)]

Tusen takk for tips[:)]. Satt litt igår og presset ut litt.
Hjalp ikke så mye. Skal ta en dusj eteerpå. Håper det hjelper. Men så snart sambo våkner så er det rett og kjøpe pumpe

ORIGINAL: tipp

Ser at puppen ikke blir noe mindre etter jeg har ammen, så jeg håper det bare er blitt litt tett. men om det er betennelse, kan jeg amme da?

Hvordan går det med deg? Du har gjerne funnet ut av det nå, men legen jeg snakket med sa at man kan amme på det ømme brystet likevel. Men om det kommer puss ut skulle en la være, og det tror jeg du kan se ganske tydelig.

Hei hei.Det funket å pumpe seg. Er bedre allerede[:)]Ser det kommer noe puss ut, så den puppen skalfå hvile seg fra amming en liten stund. Takk for alle tips.De hjalp veldig[:)]

Back
Topp