vondt bak det ene øyet...

Tittenteia

Elsker forumet
noen som har hatt det? er veldig vondt bak det ene øyet når jeg beveger det, og får samtidig veldig vondt i hodet på samme side. fikk det litt tidligere i dag.

Jeg har det sånn av og til. Spesielt etter netter med lite søvn når jeg er trøtt:) Vet ikke helt hva det er, men er nok ikke noe farlig hvertfall:)

jeg har sånn når jeg har migrene da, men det medfølger store smerter på halve ansikt/hode samtidig. 

Men hvis du går sånn over flere dager anbefaler leger at du sjekker det ut.

Har det sånn av og til jeg også... i forbindelse med hodepine

Får sånn noen ganger ved migrene.
Særlig hvis det er migrene med aura...

hm, tror ikke jeg har migrene. men kjenner også et trykk under øyenbrynene og et slakt "bånd" over pannen. ikke et stramt bånd, men kjennes ut som det er noe der.
vanligere å få slikt i svangerskap?

trine2007 skrev:
hm, tror ikke jeg har migrene. men kjenner også et trykk under øyenbrynene og et slakt "bånd" over pannen. ikke et stramt bånd, men kjennes ut som det er noe der.
vanligere å få slikt i svangerskap?

Jeg hadde det i svangerskapet også vet jeg:) Hørte med legen om det som ikke visste hva smertene i øynene kunne være. Det gikk over etter noen dager da:) Hadde også et bånd/trykk over pannen - det kom vi frem til nok var litt hevelse i ansiktet;) Men det var ganske nært termin da tror jeg:)

FrankenMona skrev:
jeg har sånn når jeg har migrene da, men det medfølger store smerter på halve ansikt/hode samtidig. 

Men hvis du går sånn over flere dager anbefaler leger at du sjekker det ut.

Sånn har jeg og det når jeg har migrene.

Back
Topp