Vondt bak øynene?

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Nå har jeg hatt bihulbetennelse lenge nå. Det gjør vondt hele tiden, men nå har jeg ett konstant press bak øynen, og de er skikkelig vonde.
Hatt bihulebetennelse mange ganger altså. men aldri hatt den slik som dette.
Skal snakke med legen igjen i morgen.
Men synes denne følelsen med øynene er ekkelt...
Har dere opplevd lignende?

jeg har ofte trykk bak øynene når jeg har bihull betenelse, er noe helt jævli, klarer omtrent ikke lys en gang da

har du fått noe medisiner uten om de kortisonproduktene du nevnte på her forjedagen? Hvis det ikke gir virkning bør du kanjse få antibiotika for å bli frisk

god bedring

ORIGINAL: bondekone

jeg har ofte trykk bak øynene når jeg har bihull betenelse, er noe helt jævli, klarer omtrent ikke lys en gang da

har du fått noe medisiner uten om de kortisonproduktene du nevnte på her forjedagen? Hvis det ikke gir virkning bør du kanjse få antibiotika for å bli frisk

god bedring

Kortison går jeg på nå og noe som heter bronkyl.
Har prøvd både pencelin og antibiotika.
Legen vet ikke hva mer vi skal gjøre, blir jo bare verre dette her.
Har hatt press i panne, ned i jekslene, og under øyne på en måte. Men nå er det fryktelig press bak, Og det er vondt å ha de oppe.

Hadde nok da fått en ny legetime fortest  mulig evt fått en henvisning til øre,nese og hals, kan være at du har fått kronisk bihullebetenesle eller at polypene er store. Det kan jo være noen andre mer alvorlige grunner også som gjør problemmene du har også. 

Jeg får det når jeg har bihulebetennelse.Gjor vondt å lukke øynene.

Hadde nok da fått en ny legetime fortest  mulig evt fått en henvisning til øre,nese og hals, kan være at du har fått kronisk bihullebetenesle eller at polypene er store. Det kan jo være noen andre mer alvorlige grunner også som gjør problemmene du har også. 

Da får jeg ringe legen i morgen igjen. Dette vill jeg ikke ha kronisk[&o]
Takk for svar iallefall.

ORIGINAL: Søte frøken

Det er nok riktig det at man får trykk bak øynene. Kan være at du må ha pencelin kur.

Har prøvd pencelin, får ikke mere nå[:(]

ORIGINAL: forvirretmor

Jeg får det når jeg har bihulebetennelse.Gjor vondt å lukke øynene.

Gjør ¨vondt å ha de oppe, da det presser. Men helt sikker vanlig. Men jeg er ikke vandt med å ha vondt der, men alle andre steder..

ORIGINAL: søteste

Da får jeg ringe legen i morgen igjen. Dette vill jeg ikke ha kronisk[&o]
Takk for svar iallefall.
lykke til og god bedring, vet hvor vondt slikt kan være, og det er ikke noe godt når en blir gående med det i så lenge

Back
Topp