Vondt av å kjøre bil.

MammatilKevin

Forelsket i forumet
Guttungen min er 2,5 år, litt over gjennomsnittet lang for alderen, har et britax multi tech sete til han nå.
Så å si hver gang vi kjører bil nå så begynner han å hylgrine for han får så vondt i beina, har ikke lyst til å snu han så tidlig, men føler på en måte at jeg nesten ikke har et valg når han får så vondt, en gang har eg opplevd at han ikke klarte å stå på foten etter at vi hadde kjørt(da kjørte vi omtrent 5-10 min).
    Virker som om foten sovner bort eller noe, for er nede i selve foten han sier at han har vondt..

Noen av dere her inne som har vært borti det samme å har noen tips? [:)]

Har du prøvd å ta av han skoene?

ORIGINAL: merete_80

Har du prøvd å ta av han skoene?

Jepp, gjør det ikke noe bedre det[&o]

ORIGINAL: MathiasOgMamma

Er i akkurat samme situasjon nå, har Britax Multitec og en gutt på snart 3 år. Han sitter bakovervendt, enn så lenge, men beina er langt oppetter ryggen på baksetet og han klager over aua i beina og finner ikke roen.

Vi har kjøpt Britax beltestol, da han er godt bikket 15 kg, så vi kommer til å snu guttungen når vi får den stolen.

Vil jo helst ha han bakovervendt så lenge som mulig, men ikke på helsa løs! Tårene spretter jo på gutten så er jo tydeligt at han har det vondt[:(]

Da hadde jeg prøvd å bytta til TWElite, mine sitter med bedre plass i disse setene.

Vi har begge deler[:)]

Jeg kommer iallefall til å snu sønnen min når vi kommer til et punkt der han tydelig viser ubehag eller smerter ved å sitte den veien.
Så får hvem som helst dømme meg for det. Jeg mener at alt har ei grense når det kommer til alt dette hysteriet om å gjøre alt så "rett".

Vi hadde noe av det samme problemet og kjøpte istedet Britax TWE. Dermed økte benplassen med ca 15 cm! [:D][:D]

Back
Topp