Vondt øverst i magen, ved ribbeina... (uke 36)

-Helene-

Forelsket i forumet
Noen andre som har d? Liksom langs kanten på livmora, nedenfor ribbeina??
Ikke konstant vondt, men sånn innimellom, og spesielt hvis jg stryker over området med hånda...

er d muskler eller noe som ligger i klem eller kanskje blir strekt??

Huff, d er ikke noe godt iallefall... Er det vanlig??

det er normalt og ha vont med de øverste ribbebena, og det går jo smerteviss ut over hele magan på en måte...

Eg veit kva du meiner med å ha vond når du styker over eit vist område for det har eg hatt selv i over 2 uker nå, bare at eg har hatt det mykje lengre nede da. ( ikkje mykje hjelp i meg)

eg hadde også en helsikkens verking stikking.... i magen på en måte også, de sa det var musklene so gjorde det..... det var så vont av og til eg trodde eg skulle miste hun...

For min del kjennes d ut som konstant svie langs ribbeinan![&:]

Ja, akkurat sånn er det her oxo innimellom... godt å høre at det er andre som kjenner det samme..

har også sånnn... svie og stikking i magen... man har det litt overalt... j....lig vondt hvis jeg bøyer meg og sånn.. men er nok helt normalt...vi må huske at d et blir jo dårlig plass til alt som surrer der inne, er ikke noe rart om ting kan komme i klem=)

Melder meg inn i den klubben.. hehe.. Tror det er vanlig.. Er nok et konstant trykk på ribbeina sikkert...

Det kan ofte svi/murre i muskelfestet til magemusklene øverst under ribbena. Der sitter også leveren når man er på slutten av svangerskapet (er dyttet opp dit) så dersom en har svangerskapsforgiftning og verker øverst i magen så bør en ta kontakt med lege.

ORIGINAL: Alexandra!

For min del kjennes d ut som konstant svie langs ribbeinan![&:]

Signerer denne

magen er på det høyeste punktet nå.Det gir press på ribbeina.Helt normalt-er sånn selv jeg
Ubehagelig.

jepp.har hatt det siden uke 34.skikkelig gangsperre!![:(]

Back
Topp