Vondt å tisse etter egguttak

Enkefalos

Forumet er livet
VIP
Assistert-jentene
Aprillykke 2017
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Jeg hadde egguttak på tirsdag, men får ikke sette inn pga fare for overstimulering. Derfor merker jeg at jeg er litt ekstra skeptisk til symptomer etterpå.. :P Er det vanlig å ha vondt når blæra er full/tømmes og når jeg har mye luft i magen? Eller kan det være tegn på overstimulering? Jeg tror vel aller mest at det er vanlig, for det presser vel kanskje rett og slett bare på de ømme eggstokkene? Men jeg tenkte å høre for sikkerhets skyld :) Ellers er det ikke sånn veldig vondt, bare ømt litt av og på.

Jeg hadde det, på den ene siden (ene eggstokken regner jeg med). Var ikke overstimulert, og det ga seg etter noen dager. Var vondt/ømt med full blære, men siden det ikke ble vondere dag for dag så brydde jeg meg ikke noe mer om det. Dersom du synes det gjør mer og mer vondt ville jeg spurt Ullevål om det. :)

Jeg ble lett overstimulert. Var bittelitt vann å se utenfor. Fikk ut 24 egg, så reagerte veldig på medisinene. Jeg var sår og oppblåst og vondt å tisse som du beskriver:) men jeg fikk satt inn egg selvom jeg fikk så mange:)

Ok, så bra. Da var det som jeg trodde :) Skal følge med hvis det øker på, men det virker ikke sånn. Var på handlerunde med masse luft i magen i stad. Det var jo lurt.. Haha.. Snakk om øm mage :P Forstår plutselig hvorfor man bør være litt i ro. Hehe.

Jeg er overstimulert, litt vann i eggstokkene. Å tisse var fryktelig vondt, smertene minna faktisk om tidlige fødselssmerter. Håper det går fort over

Jeg er overstimulert, litt vann i eggstokkene. Å tisse var fryktelig vondt, smertene minna faktisk om tidlige fødselssmerter. Håper det går fort over
Uff, det hørtes vondt ut :oops: Håper du ikke trenger å slite altfor lenge med det :( Her er det heldigvis blitt noe bedre i dag.

Jeg har hatt det ved alle mine 5 uttak. Etter det siste klarte jeg ikke få dømt blæra. Kom kun få dråper, som jeg jobbet hard med å få ut. Var like før jeg måtte ringe legevakt for å bli kateteisert, men klarte heldigvis å unngå dette ved hyppige dobesøk. Jeg hadde fått ut 17 egg og ul viste at jeg var lett overstimulert. Gikk ca en uke før det var normalt igjen.

Husker at det gjorde sinnsykt vondt. De fire første dagene.... følte det samme du beskrev:)

Back
Topp