Vondt å spise

Veslejenta88

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Sensommerbarna 2019
Får vondt øverst i magen når jeg spiser. Har prøvd å spørre legen om det, men han stresser så fælt så får liksom ikke noe svar. Spiser minst mulig og går nesten ikke opp i vekt. Det gjør vondt hvis jeg blir ordentlig mett, så går rundt og er sulten hele tiden. Noen som har opplevd det eller hørt om det før? Er urolig for om det kan være noe galt. Urinprøver og sånt er helt bra.

Hei :) jeg sliter med akuratt det samme som deg :) jeg har egentlig slått meg til ro med at babyen presser tarmene lenger opp i magen, og at det sikkert begynner å bli litt trangt :) jeg spiser små måltider, ofte, å det virker som det hjelper litt ihvertfall :) men vis det blir fryktelig plagsomt, vondt og du blir redd ville jeg kanskje tatt det opp med jordmor eller være litt streng med legen å si at du trenger svar !! :) masse lykke til :D

Hei :) jeg sliter med akuratt det samme som deg :) jeg har egentlig slått meg til ro med at babyen presser tarmene lenger opp i magen, og at det sikkert begynner å bli litt trangt :) jeg spiser små måltider, ofte, å det virker som det hjelper litt ihvertfall :) men vis det blir fryktelig plagsomt, vondt og du blir redd ville jeg kanskje tatt det opp med jordmor eller være litt streng med legen å si at du trenger svar !! :) masse lykke til :D
Det var dette jeg fikk vite av legen også. Tarmene og magesekken ligger mer i klem så fordøyelsen er ekstra treg. Føles som om maten sitter fast i brystet på meg. Spis sent og rolig :)

Men vis det er så vondt at du ikke klarer komme deg gjennom dagen må du jo få hjelp :) kan ikke ha det sånn :) jeg prøver å spise lett mat, frokostblanding istedenfor brød, nudler og spagetti istedenfor tung biffmiddag :) håper det blir bedre :)

Jeg var hos jordmor i dag. Hu ba meg om å kontakte legen. Men synes han er håpløs. Får bare håpe jeg finner noe som hjelper. Hu syntes foresten at jeg hadde gått opp veldig lite i vekt. Trur det har en sammenheng. Men takk for råd

Det kan ikke være halsbrann da?

Her får jeg sånn når jeg har kastet opp mye, føles som magesekken eller noe er sårt.

Back
Topp