Vondt å nyse

Mor4

Gift med forumet
Noen andre som synes det er sinnsykt vondt å nyse og hoste? Jeg antar at det har med magemusklene å gjøre, men kanskje noen vet? Dersom jeg rekker å krølle meg sammen før jeg nyser er det ikke så vondt, men der er ikke alltid jeg rekker det:/

Noen andre som synes det er sinnsykt vondt å nyse og hoste? Jeg antar at det har med magemusklene å gjøre, men kanskje noen vet? Dersom jeg rekker å krølle meg sammen før jeg nyser er det ikke så vondt, men der er ikke alltid jeg rekker det:/

Ja, det er skikkelig ubehagelig, men veldig vanlig :)

Kan ikke huske at det var sååå ille de to andre gangene, men godt å høre at det er vanlig!

Det var grusomt helt i starten. Fikk sikkert rare blikk når jeg nøs/hosta offentlig:p Er 9+6 i dag og føler det har roet seg heldigvis:)

Jeg må alltid holde meg nederst på magen og bøye meg fremover når jeg må hoste eller nyse, for det gjør så vondt☺️ har hatt en uke med forkjølelse nå, auu...
Akkurat samme her - en voldsom operasjon for et host eller en nys:P Hvis det kommer brått på stikker det skikkelig i livmorområdet, men tror det er veldig vanlig:)

Back
Topp