vondt å gå...

snappi

Elsker forumet
Ja, det er mildt sagt.. har hatt bekkenløsning siden uke 13, men den har egentlig holdt seg stabil, og ikke blitt så plagsom som fryktet.. sikkert fordi jeg har vært sykemeldt.. men i det siste så får jeg så vondt nederst i magen når jeg går..(og det er ikke i bekkenet, er liksom inni magen..) kan ikke gå mer enn et par hundre meter før det kommer, og når det har kommet så gir det seg ikke før jeg har sluttet å bevege meg i et minutt eller noe sånt.. noen som er plaget av det samme?? er det kynnere??? Kan bli slitsomme dager fram til termin hvis det skal være sånn... er jo godt over 2 uker igjen enda..

ORIGINAL: Nusse76

Har d sånn jeg også..strammer seg skikkelig i magen og jeg må stoppe.Vet ikke hva d kommer av jeg,men har blitt verre og verre synes jeg!!!

samme her...¨

men i det siste så har det begynt å kjennes ut som om babyen sitt hode eller noe ligger å presser på[8|] drit ubehagelig.

men heldigvis så har vi ikke så lenge igjen...

verre og verre kan jeg også skrive under på at det har blitt... kan jo håpe på at det betyr at det nærmer seg, så jeg slipper å gå over tiden.. samb tror nemlig at vi ikke får før i juni... men jeg vil ha et maibarn...[8D]

Det er nok kynnere. Forrige gang fikk jeg dem ca 1 mnd før fødsel (da hadde jeg også veldig sterk bekkenløsning). Denne gangen har jeg hatt dem i mange mnd allerede (og har jo 10 uker igjen). Det er skikkelig plagsomt, men ikke farlig. Bare kroppen som forbreder seg.

Back
Topp