Vondt å bøye seg fremover

BabyyB

Flørter med forumet
Jeg er 10+2 i dag og har de siste dagene merket at det er litt ubehagelig/vondt å bøye seg fremover. Særlig hvis jeg f.eks. sitter i sofaen. Jeg har tenkt på om årsaken kan være at livmoren nærmer seg kanten av skambeinet. Noen andre med erfaringer?

Er 9+3 og den siste uka har jeg kjent på et lite ubehag når jeg ligger med beina krokete og i går ble hele området over skambeinet hardt og det sprenger lett langt innover om jeg klemmer på det, så tror der er livmora? :)

Er 9+3 og den siste uka har jeg kjent på et lite ubehag når jeg ligger med beina krokete og i går ble hele området over skambeinet hardt og det sprenger lett langt innover om jeg klemmer på det, så tror der er livmora? :)

Godt å høre at jeg ikke er den eneste! Jeg kjenner også at det sprenger og vokser inni der. Tenker at det er en positiv ting :)

Jeg opplever også det samme. Så du er ikke alene . Jeg er gravid i 11+6

Nå har jeg ikke tenkt så mye mer over det, og nå kjenner jeg at det stikker og drar litt lengre opp. Tenker kanskje at det er fordi livmoren akkurat har klatret over skambeinet. Det er teorien min hvert fall :)

Back
Topp