Vondt/Ømt - noen andre?

kikki^

Betatt av forumet
Oktobermirakler 2013
Jeg har i den siste tiden merket at jeg har en del vondter/ er øm i underlivet... På en måte mellom sjeden og rumpa... Merker det om jeg står eller sitter lenge, men mest når jeg er på do... og spes når jeg tørker meg.
Kjennes på en måte litt sårt ut... på en måte :smiley-ashamed008
Noen med lignende symptomer? Hva kan dette være? Hormoner? Bekkenløsning? Evnt andre litt "skummlere" ting??

Har vel også kjent det i små perioder i alle mine svangerskap, og en del etter fødsel.. vet ikke helt hva det er, men kan komme når jeg står/går lenge.. har hatt bekkenløsning før, og har begynt å få det tilbake..så kansje det har noe med det å gjøre? tror ikke det er noe farlig hvertfall :)

Jeg er øm, pågrunn av bekkenløsning. men også litt sår på grunn av hemorider. Hadde hemorider på slutten av svangerskapet sist. denne gangen kom det tilbake med en gang :(

Jeg er også ganske øm nedentil. Har egentlig vært det siden forrige svangerskap.
Jeg har aldri hatt bekkenløsning så er ikke det som er årsaken her i alle fall, men mulig det kan hjelpe med slike knipeøvelser :)

Jeg er også ganske øm nedentil. Har egentlig vært det siden forrige svangerskap.
Jeg har aldri hatt bekkenløsning så er ikke det som er årsaken her i alle fall, men mulig det kan hjelpe med slike knipeøvelser :)
Signerer denne, akkurat det samme her...

men er det ikke sånn at alle gravide har bekkenløsning, men bare noen får smerter? mener jeg har hørt det :)

Back
Topp