Vonde sting

Ønskerenliten

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Jeg har så vondt i stinga! Det stikker og høgger i på en måte.. Klarer ikke sitte rett på. Skal det være slik? Kan det være at tråden har grodd fast? Det er over 4 uker siden fødsel.

Jeg hadde det enda slik etter 4 uker. Dro til legen som fjernet noen sting og løse tråder. Det skulke hjelpe det å gro. Hun trodde det hadde vært en liten infeksjon,men det var ikke så ille da at jeg fikk antibiotika. Denne uken har det enda svidd, men neste uke(7uker etter fødsel) håper jeg at jeg er "friskmeldt", kjennes ut som det endelig er grodd i dag :)

Skal ikke stingene falle ut av seg selv? Eller er det avhengi av hvilken grad man revnet? Mine fallt etter bare noen dager...

Skal ikke stingene falle ut av seg selv? Eller er det avhengi av hvilken grad man revnet? Mine fallt etter bare noen dager...
Tråden de syr med er avhengig av grad, som jeg har skjønt. Noen tråder løser seg raskere opp enn andre så stingene til en med f.eks grad tre vil sitte lenger i enn noen med pynteting. :)

Jeg ble klippet ganske heftig, så tviler på det er pyntesting. Klarer ikke se noe selv, for av naturlige grunner har jeg ikke fått barbert meg der på en stund.. Kanskje jeg burde ringe lege. Kan jeg ringe føden forresten? Skal på seksukerskontroll om litt under to uker, men det er så lenge til..

Jeg ble klippet ganske heftig, så tviler på det er pyntesting. Klarer ikke se noe selv, for av naturlige grunner har jeg ikke fått barbert meg der på en stund.. Kanskje jeg burde ringe lege. Kan jeg ringe føden forresten? Skal på seksukerskontroll om litt under to uker, men det er så lenge til..
Synes ikke det er noe i veien for å ringe dit du har født. Kanskje du får tak i samme jordmor som hadde deg og dere kan snakke sammen?

Jeg fikk andregradsrift og har enda sting, fem uker siden fødsel. De er innover så jeg ser heller ikke noe. Men det var kun ubehag for en uke eller to siden for da begynte de å gro litt mer og løsnet de mer og mer. Kjenner ikke til de andre nå til hverdags selv om jeg kjenner at de er der.

Skulle fått mer info om sånt før avreise... man glemmer jo seff helt å spørre når sytråden i tissen forsvinner. :P

Mine gikk rett før to uker. Var bare to pyntesting. Men arret var litt ondt inntil jeg hoppa i høyet igjen, etter 4 uker. Da var alt som normalt og arrene ble umerkelige:D

Back
Topp