Vonde stikkinger i mage/lyske

Piana

Gift med forumet
Assistert-jentene
Marshmallows2021
Maiskolbene 2023 :-)
Som tittelen sier - jeg har i går kveld og i dag hatt noen vonde stikkinger i siden av magen/lysken, særlig på høyre side. Det er bare korte stikk, men de er vonde nok til at jeg skvetter skikkelig til av dem. Har ikke opplevd det tidligere og lurer på hva det kan være. Flere som opplever dette? Kan det være ligamentsmerter? Var på en gange lang treningstur i går, med mye motbakker. Kan det være pga det? Er 9+5 i dag..
 
Hei, tror det er normalt.. Mener å ha lest at livmoren kan gi slike stikkinger under strekning.. Følger..
 
Jeg tenker i alle fall med en gang ligamentsmerter når du også nevner lysken :) Jeg har også kjent på det noen ganger i det siste :happy:
 
Høres ut som ligamentsmerter :) Har ikke hatt det i dette svangerskapet selv enda, men ting er nok litt slækkere hos meg etter forrigemann :hungry: Hadde masse med jentungen!
 
Jeg slet veldig med dette med førstemann. Stakk og ilte nedover lysken hver gang jeg beveget meg. Da var det ligamentsmerter. Hatt litt nå og, men ikke like mye som sist.
 
Jeg synes også at det høres ut som ligamentsmerter! Hadde det forrige gang og det samme nå.. Er sykt vondt, og kjennes ut som om ting revner innimellom.. Men er helt ufarlig:)
 
Sist hadde jeg en runde med skikkelig vondt i lysken, venstre side sv magen.Så vondt at jeg begynte å tenke på svangerskap i egglederen. Var ikke det altså, og det gikk over etter en dag eller to.
 
Hei, tror det er normalt.. Mener å ha lest at livmoren kan gi slike stikkinger under strekning.. Følger..
Jeg tenker i alle fall med en gang ligamentsmerter når du også nevner lysken :) Jeg har også kjent på det noen ganger i det siste :happy:
Høres ut som ligamentsmerter :) Har ikke hatt det i dette svangerskapet selv enda, men ting er nok litt slækkere hos meg etter forrigemann :hungry: Hadde masse med jentungen!
Jeg slet veldig med dette med førstemann. Stakk og ilte nedover lysken hver gang jeg beveget meg. Da var det ligamentsmerter. Hatt litt nå og, men ikke like mye som sist.
Jeg synes også at det høres ut som ligamentsmerter! Hadde det forrige gang og det samme nå.. Er sykt vondt, og kjennes ut som om ting revner innimellom.. Men er helt ufarlig:)
Sist hadde jeg en runde med skikkelig vondt i lysken, venstre side sv magen.Så vondt at jeg begynte å tenke på svangerskap i egglederen. Var ikke det altså, og det gikk over etter en dag eller to.

Takk for betryggende svar! Det er mer ubehag i tidlig svangerskap enn jeg var forberedt på altså! Er ikke vant til å ha smerter, men nå er det sørenmeg vondt både her og der stadig vekk :dead::joyful:
 
Jeg lurer på noe, sikkert ganske dumt, men alt er helt nytt for meg. Jeg hadde litt blødninger og smerter, og ble helt fra meg forrige uke. Nå har jeg begynt å få ligamentsmerter, og som jeg har forstått det så oppstår disse når fosteret vokser og livmoren strekkes(?)
Tenker at det er et godt tegn, siden hvis fosteret er dødt så vokser det ikke? Eller er jeg helt på bærtur nå? Som sagt så er alt nytt for meg så jeg vet ikke
 
Back
Topp