Vonde spark!

Terne

Rugeklar!!
*MIA*
Maiblomstene 2016
Novemberlykke 2018
igjen har smådjevelen snudd seg og sparker nedover og vel så det. Det ER så vondt! Jeg hyler høyt for hver gang og spenner meg i frykt for når neste støt kommer

Dette er verre enn jeg husker fødselen var! Aaaahhhhhh!!!!!!?!?? Er det MULIG at det skal gjøre SÅ vondt? Er jo redd noe skal bli ødelagt nedi der!

Flere som har SINNSYKT vonde spark?

I hear you sister!! Sitter i dette sekund med en som sparker vilt etter middag og dessert og jeg skvetter til med de rareste lydene! (Sa jeg at vi er hos svigers?)

Er så vondt at jeg må puste meg igjennom det. Vært greit frem til nå i dag, men nå er han i gang igjen.

Får øvd meg på rie-pustingen

Hun hadde noen skikkelige kraftige spark for noen dager siden, men i det siste er de blitt svakere men hun er like aktiv..burde jeg være urolig?

Hun hadde noen skikkelige kraftige spark for noen dager siden, men i det siste er de blitt svakere men hun er like aktiv..burde jeg være urolig?

Vanskelig å si, men om hun er like aktiv så ville jeg vel sett det an. Kommer vel an på hvor godt spenntak babyen får ;)

Tror han her prøver å utvide livmora mi helt langt nedi bekkenet, føler det mest som han prøver å lage hi eller bol nedi der. Helt ubeskrivelig ubehagelig altså. Begynner å bli redd at han skal legge seg til rette med beina ned, for ikke på vilkår at jeg tar på meg noen setefødsel og jeg VIL føde normalt!!

Vanskelig å si, men om hun er like aktiv så ville jeg vel sett det an. Kommer vel an på hvor godt spenntak babyen får ;)

Tror han her prøver å utvide livmora mi helt langt nedi bekkenet, føler det mest som han prøver å lage hi eller bol nedi der. Helt ubeskrivelig ubehagelig altså. Begynner å bli redd at han skal legge seg til rette med beina ned, for ikke på vilkår at jeg tar på meg noen setefødsel og jeg VIL føde normalt!!
Setefødsel er ikke ille altså,men nå har jeg født kun d da:)

Tvillingene sparket rett ned når jeg gikk høygravid. Satt nesten å venta på det skulle komme en fot ut hver gang :P vondt som f og kjentes jo seriøst ut som om de skulle trøkke seg ut :o

Back
Topp