vonde spark og bevegelser

Bruker64es

Blir kjent med forumet
Sover så lite om natta, det er så ubehagelig og vondt ! og er bare uke 32+5...... noen andre?

Jeg er i uke 30 nå, men har slitt lenge med søvnen. Til tider føles det ut som om magen skal sprekke sånn at Mini får en rømningsvei... Våkner flere ganger om natten av kraftige bevegelser eller spark.

Sliter med å sove her også, er bare i uke 28 :/ Masse turning og sparking på natta, og generelt dårlig søvn i tillegg.. Blir fryktelig sliten.

jeg er 30 uker og 4 dager . føles som om magen skal sprekke,den er jo konstant stein hard, tungt for å puste får nesten litt sånn angst for at jeg ikke skal klare å puste innimellom:( vondt i ryggen.
jeg kjenner kraftige spark og bevegelser noen ganger gjør d så vondt at jeg skriker ut,kjennes ut som jeg får skikkelig strøm til tider,så jeg skvetter skikkelig.....

føler meg nesten klar for å få denne jenta mi nå jg......
er sååå tungt blitt.....

oi oi, jeg er 28 uker nå og syns jeg er stor nok allerede, gruer meg til jeg blir så stor at jeg blir redd for å "sprekke"... Er det så ille altså? huff, hjelp...

Ja, ligger mye våken nattestid med en vilter krabat i magen. Spesielt spark oppe ved ribbene er ubehagelig, og når han prøver å lage rømningsvei ved å presse rompen sin alt han kan ut og opp mot ribbene så føles det virkelig som at magen holder på å revne.

Er 30+2 i dag, akkurat 10 uker igjen til termin. Virker så altfor langt frem i tid...

Mine to inni her kan lage ganske mye ubehag på dag og kveldstid, men er heldigvis snille med meg på natta :) men er jo glad for jeg kjenner de, selv om det lkke alltid er så behagelig :p

Back
Topp