vonde spark og bevegelser

Bruker64es

Blir kjent med forumet
Sover så lite om natta, det er så ubehagelig og vondt ! og er bare uke 32+5...... noen andre?

Det høres normalt ut for min del :P

Her har jeg sovet dårlig i lange tider, da jeg ikke finner en behagelig sove stilling. Og det sparker ofte ned i madrassen eller ribbeina, som ikke er behagelig i det hele tatt.

Jeg har fått noen utrolige smertefulle "stikk" som varer :S Det føles ut som om hele bekkenet og hale benet blir presset ut av kroppen min...Er helt forferdelig følelse...Er 34 +1 i dag :P

Hehe sånn er min lille frøken også, eller rettere sagt dagen lang. Men synes det er koselig, og selv om hun kan holde meg våken til 5 på natta og jeg blir irritert ender jeg opp med å le når jeg ser på magen;) her sparkes det også ivrig mot madrassen:P

Er forresten 36 uker og veldig høygravid:P kroppen er klar for fødsel.. Deilige menssmerter,vann i bena+ smerter. Tak i ryggen,vonde kynnera, hetetokter fra en annen verden!! Håper ukene går fort:)

Er forresten 36 uker og veldig høygravid:p kroppen er klar for fødsel.. Deilige menssmerter,vann i bena+ smerter. Tak i ryggen,vonde kynnera, hetetokter fra en annen verden!! Håper ukene går fort:)

høres ut som meg bare -vann i beina :P

Har dessverre skryt over at jeg slapp vann i kroppen.. Ehm det var dumt:p vonde føtter som nå er store,den ene dobbelt så tykk som den andre.. Det er nok den gravid gløden alle snakker om;)

Ja, såklart er det gløden;) hihi, godt det ikke er lenge igjen ;)

Ja har sovet dårlig noen uker, er 34+5.. :/ gjør så vondt i ribbeina etter jeg har ligget litt på sidene.. kan heler ikke sove ryggen..la eneste ukene gå fort!! :)

Eg har heldigvis ein Knøtt som ikkje heilt har oppdaga ribbeina mine enda... ;) Men er med på vann i kroppen, dårlig bekken og føle eg går som ein 90-åring... :)

Back
Topp